Tjing!

Har träffat Emma och Matilda en stund! Satt i bladinsparken och drack kaffe och pratade en massor.. :) Trevlaaans. Man känner i hela kroppen hur våren är påväg. Så himla underbart:) Tänk hur vädret är om ca en månad. Älskar april, världens bästa månad! Jag fyller även år då, men alla blir så glada och positiva den månaden, och man känner hur vintern slår om till sommaren:) wooonderful.

Nej nu ska jag titta på Old dogs, sedan blir det couples retreat. Men först DESP!! Kom ut ett nytt avsnitt precis på världens bästa hemsida. WOHO.



Jag just nu haha

Kommentarer
Postat av: marre

fin sida!! :D

2010-03-07 @ 11:19:30
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjing!

2010-03-03 @ 20:28:55
Har träffat Emma och Matilda en stund! Satt i bladinsparken och drack kaffe och pratade en massor.. :) Trevlaaans. Man känner i hela kroppen hur våren är påväg. Så himla underbart:) Tänk hur vädret är om ca en månad. Älskar april, världens bästa månad! Jag fyller även år då, men alla blir så glada och positiva den månaden, och man känner hur vintern slår om till sommaren:) wooonderful.

Nej nu ska jag titta på Old dogs, sedan blir det couples retreat. Men först DESP!! Kom ut ett nytt avsnitt precis på världens bästa hemsida. WOHO.



Jag just nu haha

Kommentarer

Postat av: marre

fin sida!! :D

2010-03-07 @ 11:19:30
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjing!

Har träffat Emma och Matilda en stund! Satt i bladinsparken och drack kaffe och pratade en massor.. :) Trevlaaans. Man känner i hela kroppen hur våren är påväg. Så himla underbart:) Tänk hur vädret är om ca en månad. Älskar april, världens bästa månad! Jag fyller även år då, men alla blir så glada och positiva den månaden, och man känner hur vintern slår om till sommaren:) wooonderful.

Nej nu ska jag titta på Old dogs, sedan blir det couples retreat. Men först DESP!! Kom ut ett nytt avsnitt precis på världens bästa hemsida. WOHO.



Jag just nu haha

Kommentarer
Postat av: marre

fin sida!! :D

2010-03-07 @ 11:19:30
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0