Bra start på morgonen?

Vaknade vid halv 8 för att en snubbe som ska lägga nytt golv i hallen kom. Jag tycker att det är så obehagligt och jobbigt att ha någon som man inte känner här hemma, medens jag ska fixa iordning mig till skolan. Jag har inte kunnat duscha, så jag känner mig riktigt äcklig. Hoppas vi har tid i skolan så jag kan tvätta mitt hår.. Skitit hår kan verkligen förstöra mitt humör...

Ja, nu hör jag inte ens tvn eller mig själv ifall jag skulle skrika.. härlig morgon med att börja höra en massa sågande och skit.

Nu ska jag göra mig klar och åka direkt till schoooooool. TJOSAN!

Kommentarer
Postat av: li

Kul start haha :)

2010-03-19 @ 22:02:18
URL: http://litensomli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Bra start på morgonen?

2010-03-19 @ 08:31:14
Vaknade vid halv 8 för att en snubbe som ska lägga nytt golv i hallen kom. Jag tycker att det är så obehagligt och jobbigt att ha någon som man inte känner här hemma, medens jag ska fixa iordning mig till skolan. Jag har inte kunnat duscha, så jag känner mig riktigt äcklig. Hoppas vi har tid i skolan så jag kan tvätta mitt hår.. Skitit hår kan verkligen förstöra mitt humör...

Ja, nu hör jag inte ens tvn eller mig själv ifall jag skulle skrika.. härlig morgon med att börja höra en massa sågande och skit.

Nu ska jag göra mig klar och åka direkt till schoooooool. TJOSAN!

Kommentarer

Postat av: li

Kul start haha :)

2010-03-19 @ 22:02:18
URL: http://litensomli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Bra start på morgonen?

Vaknade vid halv 8 för att en snubbe som ska lägga nytt golv i hallen kom. Jag tycker att det är så obehagligt och jobbigt att ha någon som man inte känner här hemma, medens jag ska fixa iordning mig till skolan. Jag har inte kunnat duscha, så jag känner mig riktigt äcklig. Hoppas vi har tid i skolan så jag kan tvätta mitt hår.. Skitit hår kan verkligen förstöra mitt humör...

Ja, nu hör jag inte ens tvn eller mig själv ifall jag skulle skrika.. härlig morgon med att börja höra en massa sågande och skit.

Nu ska jag göra mig klar och åka direkt till schoooooool. TJOSAN!

Kommentarer
Postat av: li

Kul start haha :)

2010-03-19 @ 22:02:18
URL: http://litensomli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0