tiden läker inga sår!



Gud vad tacksam jag är över att ha träffat tjejerna i klassen. Känns helt underbart att bara kunna gå till skolan och veta att alla stöttar varandra i alla beslut och funderingar som man bär på! ♥

Idag var en riktig sådan dag, då vi alla hade olika problem som behövde pratas om. Jag älskar att ställa upp för andra och vill mer än gärna prata och hjälpa till, men idag kände jag att det blev lite för mycket för mig. Speciellt när kära lilla c går igenom samma sak som jag gjorde i min bardom. Fick upp hemska flashbacks och bröt ihop här hemma. Jag tror inte ett skit på att tiden läker alla sår, för skorpan rivs såå lätt upp. Men nu vill jag mer än gärna hjälpa henne. Det kommer bli bra det här!

På fredag har vi även bestämt att då jävla ska vi gå och dricka lite vin efter skolan. Kommer bli helt underbart och mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tiden läker inga sår!

2010-03-22 @ 20:44:52


Gud vad tacksam jag är över att ha träffat tjejerna i klassen. Känns helt underbart att bara kunna gå till skolan och veta att alla stöttar varandra i alla beslut och funderingar som man bär på! ♥

Idag var en riktig sådan dag, då vi alla hade olika problem som behövde pratas om. Jag älskar att ställa upp för andra och vill mer än gärna prata och hjälpa till, men idag kände jag att det blev lite för mycket för mig. Speciellt när kära lilla c går igenom samma sak som jag gjorde i min bardom. Fick upp hemska flashbacks och bröt ihop här hemma. Jag tror inte ett skit på att tiden läker alla sår, för skorpan rivs såå lätt upp. Men nu vill jag mer än gärna hjälpa henne. Det kommer bli bra det här!

På fredag har vi även bestämt att då jävla ska vi gå och dricka lite vin efter skolan. Kommer bli helt underbart och mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tiden läker inga sår!



Gud vad tacksam jag är över att ha träffat tjejerna i klassen. Känns helt underbart att bara kunna gå till skolan och veta att alla stöttar varandra i alla beslut och funderingar som man bär på! ♥

Idag var en riktig sådan dag, då vi alla hade olika problem som behövde pratas om. Jag älskar att ställa upp för andra och vill mer än gärna prata och hjälpa till, men idag kände jag att det blev lite för mycket för mig. Speciellt när kära lilla c går igenom samma sak som jag gjorde i min bardom. Fick upp hemska flashbacks och bröt ihop här hemma. Jag tror inte ett skit på att tiden läker alla sår, för skorpan rivs såå lätt upp. Men nu vill jag mer än gärna hjälpa henne. Det kommer bli bra det här!

På fredag har vi även bestämt att då jävla ska vi gå och dricka lite vin efter skolan. Kommer bli helt underbart och mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0