Remember me

I tisdags var jag och mitt hjärta och såg Remember me. Den var bra men under filmens gång så satt jag hela tiden och tänkte på vad emil tyckte om den, och trodde verkligen inte att han tyckte om den, då han typ bara kollar på action filmer varav denna var ren romantik, typ.
När filmen var slut och vi kollade på varandra, (ni vet så som man alltid gör efter filmens slut då man ska säga vad man tycker) Utbrast han "Fy faan vad grymm den var!!" Medens jag inte tyckte att den var så speciell.
Kul tyckte jag!:P



Kommentarer
Postat av: walleri

Vad kul, då kanske man ska ta med sig killen och se den här då. =)

2012-04-16 @ 23:16:14
URL: http://www.walleri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Remember me

2010-03-25 @ 18:42:22
I tisdags var jag och mitt hjärta och såg Remember me. Den var bra men under filmens gång så satt jag hela tiden och tänkte på vad emil tyckte om den, och trodde verkligen inte att han tyckte om den, då han typ bara kollar på action filmer varav denna var ren romantik, typ.
När filmen var slut och vi kollade på varandra, (ni vet så som man alltid gör efter filmens slut då man ska säga vad man tycker) Utbrast han "Fy faan vad grymm den var!!" Medens jag inte tyckte att den var så speciell.
Kul tyckte jag!:P



Kommentarer

Postat av: walleri

Vad kul, då kanske man ska ta med sig killen och se den här då. =)

2012-04-16 @ 23:16:14
URL: http://www.walleri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Remember me

I tisdags var jag och mitt hjärta och såg Remember me. Den var bra men under filmens gång så satt jag hela tiden och tänkte på vad emil tyckte om den, och trodde verkligen inte att han tyckte om den, då han typ bara kollar på action filmer varav denna var ren romantik, typ.
När filmen var slut och vi kollade på varandra, (ni vet så som man alltid gör efter filmens slut då man ska säga vad man tycker) Utbrast han "Fy faan vad grymm den var!!" Medens jag inte tyckte att den var så speciell.
Kul tyckte jag!:P



Kommentarer
Postat av: walleri

Vad kul, då kanske man ska ta med sig killen och se den här då. =)

2012-04-16 @ 23:16:14
URL: http://www.walleri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0