Söndag kväll!

Igårkväll åkte jag hem till Emil. Vi kollade på jurassic park och myste. Härligt!
Imorse låg vi kvar i sängen rätt länge och gottade oss! Jag uppskattar helgerna mer än någonsin nu när jag går i skolan. Finns inget bättre än en lördagsmorgon!

Vid 4 tiden gick vi hem till timpan där det var födelsedags kalas för hans syster. Det blev god mat och sjukt god tårta! Efter det gick vi hem till pemil igen och kollade ett avsnitt på solsidan, senare drog jag mig hemåt och har precis myst film med mammi och pappi! Ingen speciellt mysig film inte, utan saw haha.

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig. Ser fram emot imorgon och min klass. Det är verkligen underbart att vara en klass med bara tjejer (men antagligen trubbel ibland). Förstår ni så mycket tjejsnack som diskuteras? Man skulle vilja veta hur vår klassfest hade sett ut! Haha.. Nej men måndagar är härliga då de flesta har saker att dela med sig av efter helgen;)



Min fina prins och jag i älskade teneriffa. Gud vad man lägntar tillbaks!

Puuuuusssssss!


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

snygga jeans :)

2010-03-23 @ 15:39:11
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Söndag kväll!

2010-03-21 @ 23:25:37
Igårkväll åkte jag hem till Emil. Vi kollade på jurassic park och myste. Härligt!
Imorse låg vi kvar i sängen rätt länge och gottade oss! Jag uppskattar helgerna mer än någonsin nu när jag går i skolan. Finns inget bättre än en lördagsmorgon!

Vid 4 tiden gick vi hem till timpan där det var födelsedags kalas för hans syster. Det blev god mat och sjukt god tårta! Efter det gick vi hem till pemil igen och kollade ett avsnitt på solsidan, senare drog jag mig hemåt och har precis myst film med mammi och pappi! Ingen speciellt mysig film inte, utan saw haha.

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig. Ser fram emot imorgon och min klass. Det är verkligen underbart att vara en klass med bara tjejer (men antagligen trubbel ibland). Förstår ni så mycket tjejsnack som diskuteras? Man skulle vilja veta hur vår klassfest hade sett ut! Haha.. Nej men måndagar är härliga då de flesta har saker att dela med sig av efter helgen;)



Min fina prins och jag i älskade teneriffa. Gud vad man lägntar tillbaks!

Puuuuusssssss!


Kommentarer

Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

snygga jeans :)

2010-03-23 @ 15:39:11
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Söndag kväll!

Igårkväll åkte jag hem till Emil. Vi kollade på jurassic park och myste. Härligt!
Imorse låg vi kvar i sängen rätt länge och gottade oss! Jag uppskattar helgerna mer än någonsin nu när jag går i skolan. Finns inget bättre än en lördagsmorgon!

Vid 4 tiden gick vi hem till timpan där det var födelsedags kalas för hans syster. Det blev god mat och sjukt god tårta! Efter det gick vi hem till pemil igen och kollade ett avsnitt på solsidan, senare drog jag mig hemåt och har precis myst film med mammi och pappi! Ingen speciellt mysig film inte, utan saw haha.

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig. Ser fram emot imorgon och min klass. Det är verkligen underbart att vara en klass med bara tjejer (men antagligen trubbel ibland). Förstår ni så mycket tjejsnack som diskuteras? Man skulle vilja veta hur vår klassfest hade sett ut! Haha.. Nej men måndagar är härliga då de flesta har saker att dela med sig av efter helgen;)



Min fina prins och jag i älskade teneriffa. Gud vad man lägntar tillbaks!

Puuuuusssssss!


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

snygga jeans :)

2010-03-23 @ 15:39:11
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0