onsdag!

Guuuuud vilken underlig onsdag jag har haft, eller rättaresagt ALLA i klassen. haha.. Jag kan ju lova att en hel klass med bara tjejer ger gana samtalsämnen, men det gillar man!:D

Till lunch blev det ma från thai båten, gott! Men cathe var riktigt lat och orkade inte gå 50 meter så vi körde ner med cissis bil. Tänk att jag har hittat en mer lat person, ÄN VAD JAG ÄR;)

Efter skolan mötte jag upp min bästa, emma! Det blev fika och shopping. Jag hittade en skinnjacka för 250 kr(!!!) och sen en jättesnygg kofta. Lite shopping behövde jag, trots att jag egentligen borde spaaara lite pengar. Menmen..
Efter stan åkte vi till världens bästa ställe, SUSHIDO! Det blev massor med sushi för min del. Finns det något godare? I dont think soo. Sushi is a drug.

Nu har jag kollat lite på hipphipp och snart börjar efterlyst, som bara handlar om malmögängen osv, cissis kompisar då liksom;) haha skämt och sido. Men först, pluggtimeeee!

Hopppas att ni har haft en bra dag:) Pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

onsdag!

2010-03-17 @ 20:42:36
Guuuuud vilken underlig onsdag jag har haft, eller rättaresagt ALLA i klassen. haha.. Jag kan ju lova att en hel klass med bara tjejer ger gana samtalsämnen, men det gillar man!:D

Till lunch blev det ma från thai båten, gott! Men cathe var riktigt lat och orkade inte gå 50 meter så vi körde ner med cissis bil. Tänk att jag har hittat en mer lat person, ÄN VAD JAG ÄR;)

Efter skolan mötte jag upp min bästa, emma! Det blev fika och shopping. Jag hittade en skinnjacka för 250 kr(!!!) och sen en jättesnygg kofta. Lite shopping behövde jag, trots att jag egentligen borde spaaara lite pengar. Menmen..
Efter stan åkte vi till världens bästa ställe, SUSHIDO! Det blev massor med sushi för min del. Finns det något godare? I dont think soo. Sushi is a drug.

Nu har jag kollat lite på hipphipp och snart börjar efterlyst, som bara handlar om malmögängen osv, cissis kompisar då liksom;) haha skämt och sido. Men först, pluggtimeeee!

Hopppas att ni har haft en bra dag:) Pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

onsdag!

Guuuuud vilken underlig onsdag jag har haft, eller rättaresagt ALLA i klassen. haha.. Jag kan ju lova att en hel klass med bara tjejer ger gana samtalsämnen, men det gillar man!:D

Till lunch blev det ma från thai båten, gott! Men cathe var riktigt lat och orkade inte gå 50 meter så vi körde ner med cissis bil. Tänk att jag har hittat en mer lat person, ÄN VAD JAG ÄR;)

Efter skolan mötte jag upp min bästa, emma! Det blev fika och shopping. Jag hittade en skinnjacka för 250 kr(!!!) och sen en jättesnygg kofta. Lite shopping behövde jag, trots att jag egentligen borde spaaara lite pengar. Menmen..
Efter stan åkte vi till världens bästa ställe, SUSHIDO! Det blev massor med sushi för min del. Finns det något godare? I dont think soo. Sushi is a drug.

Nu har jag kollat lite på hipphipp och snart börjar efterlyst, som bara handlar om malmögängen osv, cissis kompisar då liksom;) haha skämt och sido. Men först, pluggtimeeee!

Hopppas att ni har haft en bra dag:) Pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0