Lördagskväll!

ojoj vilken gårkväll. Konstig men ändå rolig! Destu jobbigare imorse.. Fy fan vad dåligt jag mådde! Och stackars emil fick ligga och höra på mitt kvidande i timmar haha.

Ikväll blir det suuuuperdupermyskväll hemma hos min bästa, Emma:D Dino och Bella anländer på plats antagligen ocksåå! Det blir sushi och massa godis framför melodifestivalen! Kan inte bli bättre lördagskväll för min del asså. haha

Nu har jag precis duschat och ska föna håret och sedan slänga på mig mjukiskläder sen blir det mot sushido! Sen möta emma på hemmakväll och köpa goooooooodis. :D

Ha en perrrfa lördagskväll!!
PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Lördagskväll!

2010-03-13 @ 18:16:55

ojoj vilken gårkväll. Konstig men ändå rolig! Destu jobbigare imorse.. Fy fan vad dåligt jag mådde! Och stackars emil fick ligga och höra på mitt kvidande i timmar haha.

Ikväll blir det suuuuperdupermyskväll hemma hos min bästa, Emma:D Dino och Bella anländer på plats antagligen ocksåå! Det blir sushi och massa godis framför melodifestivalen! Kan inte bli bättre lördagskväll för min del asså. haha

Nu har jag precis duschat och ska föna håret och sedan slänga på mig mjukiskläder sen blir det mot sushido! Sen möta emma på hemmakväll och köpa goooooooodis. :D

Ha en perrrfa lördagskväll!!
PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Lördagskväll!

ojoj vilken gårkväll. Konstig men ändå rolig! Destu jobbigare imorse.. Fy fan vad dåligt jag mådde! Och stackars emil fick ligga och höra på mitt kvidande i timmar haha.

Ikväll blir det suuuuperdupermyskväll hemma hos min bästa, Emma:D Dino och Bella anländer på plats antagligen ocksåå! Det blir sushi och massa godis framför melodifestivalen! Kan inte bli bättre lördagskväll för min del asså. haha

Nu har jag precis duschat och ska föna håret och sedan slänga på mig mjukiskläder sen blir det mot sushido! Sen möta emma på hemmakväll och köpa goooooooodis. :D

Ha en perrrfa lördagskväll!!
PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0