Jävla offer

Fy i heeeeeeeeeeelvete vilken jävla skitdag jag har haft det. Jag hade kunnat sitta här och svära och skriva saker som jag hade ångrat MEN ikke.

Bröt ihop totalt när jag kom hem. Visst är det härligt att ha PMS tjejer? Och det är värre när man redan är en känslig person. Nej fy fan. Skolan gick riktigt sämst. Jag känner mig sämst. Känner mig som ett freak som inte förstår någonting. Känner mig helt... korkad. Det fick mig iallafall att framstå som det idag. Ville bara packa ner saxarna och springa hemåt. Snacka om presentationsångest.

Och här ligger jag, med en godispåse bredvid mig. Har legat och väntat på att klockan ska bli 22.00 för då lovade jag mig själv att släcka ner och stänga av allting och gå och lägga mig. Jag som verkligen lägntade imorse för att krypa ner till sängen igen. Har velat sova nu i flera timmar men det går inte att somna för tidigt för min del. Då vaknar jag inatt, pigg.

Visst är det intressant? INTE DIREKT.

HEJDÅ....................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Jävla offer

2010-03-09 @ 21:31:00
Fy i heeeeeeeeeeelvete vilken jävla skitdag jag har haft det. Jag hade kunnat sitta här och svära och skriva saker som jag hade ångrat MEN ikke.

Bröt ihop totalt när jag kom hem. Visst är det härligt att ha PMS tjejer? Och det är värre när man redan är en känslig person. Nej fy fan. Skolan gick riktigt sämst. Jag känner mig sämst. Känner mig som ett freak som inte förstår någonting. Känner mig helt... korkad. Det fick mig iallafall att framstå som det idag. Ville bara packa ner saxarna och springa hemåt. Snacka om presentationsångest.

Och här ligger jag, med en godispåse bredvid mig. Har legat och väntat på att klockan ska bli 22.00 för då lovade jag mig själv att släcka ner och stänga av allting och gå och lägga mig. Jag som verkligen lägntade imorse för att krypa ner till sängen igen. Har velat sova nu i flera timmar men det går inte att somna för tidigt för min del. Då vaknar jag inatt, pigg.

Visst är det intressant? INTE DIREKT.

HEJDÅ....................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Jävla offer

Fy i heeeeeeeeeeelvete vilken jävla skitdag jag har haft det. Jag hade kunnat sitta här och svära och skriva saker som jag hade ångrat MEN ikke.

Bröt ihop totalt när jag kom hem. Visst är det härligt att ha PMS tjejer? Och det är värre när man redan är en känslig person. Nej fy fan. Skolan gick riktigt sämst. Jag känner mig sämst. Känner mig som ett freak som inte förstår någonting. Känner mig helt... korkad. Det fick mig iallafall att framstå som det idag. Ville bara packa ner saxarna och springa hemåt. Snacka om presentationsångest.

Och här ligger jag, med en godispåse bredvid mig. Har legat och väntat på att klockan ska bli 22.00 för då lovade jag mig själv att släcka ner och stänga av allting och gå och lägga mig. Jag som verkligen lägntade imorse för att krypa ner till sängen igen. Har velat sova nu i flera timmar men det går inte att somna för tidigt för min del. Då vaknar jag inatt, pigg.

Visst är det intressant? INTE DIREKT.

HEJDÅ....................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0