Hej på er!

Vilken härlig helg jag har haft det!

Kom precis hem från en stor måltid på Elysée med Emil, Emma, Nisse och Dino. Fy fan vad jag åt mycket! Säkert en hel kossa. Super gott iallafall:P

Fredagags blev det lite fest, men ingen utgång för min del. Mötte Emil lite senare sen blev det hem och mysa! Han gick upp tidigt i lördags för jobb, och det blev en tidig morgon för min del med! Mamma hade gjort gottis frukost, scrambled egg och bacooon, mummma! Sen åkte vi iväg till lite olika affärer.
Vid tre tiden kom emil hem från jobb, och senare gick vi in till stan och åt lite. Efter det blev det bio med Emils mamma och moster, och Emmy och Adam. Vi såg Alice i underlandet och det var sevärd!:)

Nej det har varit en bra helg det här, och för er som brukar få söndags-ångest; HITTA PÅ NÅGOT PÅ SÖNDAGAR!! Gå på bio, Mys med pojkvännen/flickvännen, ut och ät på resturanger, Ta en öl på lillatorg, Mys med vännerna osv. Det känns så mycket bättre:)

Nu ska jag snart sova, vill bara krypa ner i sängen! Ska bli helt underbart med sömn. Imorgon blir det klippteknik i skolan och det kommer bli kul och... spännande(?) haha.

Godnatt på er:) Pusss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Hej på er!

2010-03-07 @ 23:18:59
Vilken härlig helg jag har haft det!

Kom precis hem från en stor måltid på Elysée med Emil, Emma, Nisse och Dino. Fy fan vad jag åt mycket! Säkert en hel kossa. Super gott iallafall:P

Fredagags blev det lite fest, men ingen utgång för min del. Mötte Emil lite senare sen blev det hem och mysa! Han gick upp tidigt i lördags för jobb, och det blev en tidig morgon för min del med! Mamma hade gjort gottis frukost, scrambled egg och bacooon, mummma! Sen åkte vi iväg till lite olika affärer.
Vid tre tiden kom emil hem från jobb, och senare gick vi in till stan och åt lite. Efter det blev det bio med Emils mamma och moster, och Emmy och Adam. Vi såg Alice i underlandet och det var sevärd!:)

Nej det har varit en bra helg det här, och för er som brukar få söndags-ångest; HITTA PÅ NÅGOT PÅ SÖNDAGAR!! Gå på bio, Mys med pojkvännen/flickvännen, ut och ät på resturanger, Ta en öl på lillatorg, Mys med vännerna osv. Det känns så mycket bättre:)

Nu ska jag snart sova, vill bara krypa ner i sängen! Ska bli helt underbart med sömn. Imorgon blir det klippteknik i skolan och det kommer bli kul och... spännande(?) haha.

Godnatt på er:) Pusss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Hej på er!

Vilken härlig helg jag har haft det!

Kom precis hem från en stor måltid på Elysée med Emil, Emma, Nisse och Dino. Fy fan vad jag åt mycket! Säkert en hel kossa. Super gott iallafall:P

Fredagags blev det lite fest, men ingen utgång för min del. Mötte Emil lite senare sen blev det hem och mysa! Han gick upp tidigt i lördags för jobb, och det blev en tidig morgon för min del med! Mamma hade gjort gottis frukost, scrambled egg och bacooon, mummma! Sen åkte vi iväg till lite olika affärer.
Vid tre tiden kom emil hem från jobb, och senare gick vi in till stan och åt lite. Efter det blev det bio med Emils mamma och moster, och Emmy och Adam. Vi såg Alice i underlandet och det var sevärd!:)

Nej det har varit en bra helg det här, och för er som brukar få söndags-ångest; HITTA PÅ NÅGOT PÅ SÖNDAGAR!! Gå på bio, Mys med pojkvännen/flickvännen, ut och ät på resturanger, Ta en öl på lillatorg, Mys med vännerna osv. Det känns så mycket bättre:)

Nu ska jag snart sova, vill bara krypa ner i sängen! Ska bli helt underbart med sömn. Imorgon blir det klippteknik i skolan och det kommer bli kul och... spännande(?) haha.

Godnatt på er:) Pusss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0