Heeeyyyyy

Igår vaknade jag sent, eller vid 13.00 rättaresagt. Skönt att sova ut. Finns inget bättre! Sen ringde Emil och sen tog han sig hit, och det var snabbt också! Hann inte göra mig iordning ens, men när jag blev klar så åkte vi in till stan en stund.
Vi klev in på H&M, och helt plötsligt började det pipa vid ingången när vi klev in. Vi hade ju inte handlat någonting så det var weird!
Sen efter h&m så skulle vi till ur och pen och när vi klev in där så pep det också vid larm grejjen och hon skickade tillbaka oss till hm. Där märkte vi att emil hade glömt att larma av sin jacka som han hade köpt på hans jobb, så var vi än gick så skulle det pipa. Vaaaaaafan ska vi göra nu tänkte vi! Vi sprang in i omklädningsrummet och försökte dra av det, men helt omöjligt! Vart vi än går kommer ju personalen tro att vi har snott jackan hahaha, gaaad. Men emil gick fram till kassan och sa som det var. Han tog inte av larmet med gott samvete, då han antagligen trodde att emil hade snott jackan. Nej detta var faktiskt en jobbig upplevelse för min del som har råkat ut för sånt här skit ett x antal år sedan!

Nåja:P Efter stan och världens godaste skaldjur-vetesallad på heavends world drog vi hemåt!
Vi skulle egentligen på bio, men det blev mys här hemma istället. Kollade på luftslottet som sprägndes och jag tyckte faktiskt att den var  d å l i g !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Heeeyyyyy

2010-03-01 @ 18:28:19
Igår vaknade jag sent, eller vid 13.00 rättaresagt. Skönt att sova ut. Finns inget bättre! Sen ringde Emil och sen tog han sig hit, och det var snabbt också! Hann inte göra mig iordning ens, men när jag blev klar så åkte vi in till stan en stund.
Vi klev in på H&M, och helt plötsligt började det pipa vid ingången när vi klev in. Vi hade ju inte handlat någonting så det var weird!
Sen efter h&m så skulle vi till ur och pen och när vi klev in där så pep det också vid larm grejjen och hon skickade tillbaka oss till hm. Där märkte vi att emil hade glömt att larma av sin jacka som han hade köpt på hans jobb, så var vi än gick så skulle det pipa. Vaaaaaafan ska vi göra nu tänkte vi! Vi sprang in i omklädningsrummet och försökte dra av det, men helt omöjligt! Vart vi än går kommer ju personalen tro att vi har snott jackan hahaha, gaaad. Men emil gick fram till kassan och sa som det var. Han tog inte av larmet med gott samvete, då han antagligen trodde att emil hade snott jackan. Nej detta var faktiskt en jobbig upplevelse för min del som har råkat ut för sånt här skit ett x antal år sedan!

Nåja:P Efter stan och världens godaste skaldjur-vetesallad på heavends world drog vi hemåt!
Vi skulle egentligen på bio, men det blev mys här hemma istället. Kollade på luftslottet som sprägndes och jag tyckte faktiskt att den var  d å l i g !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Heeeyyyyy

Igår vaknade jag sent, eller vid 13.00 rättaresagt. Skönt att sova ut. Finns inget bättre! Sen ringde Emil och sen tog han sig hit, och det var snabbt också! Hann inte göra mig iordning ens, men när jag blev klar så åkte vi in till stan en stund.
Vi klev in på H&M, och helt plötsligt började det pipa vid ingången när vi klev in. Vi hade ju inte handlat någonting så det var weird!
Sen efter h&m så skulle vi till ur och pen och när vi klev in där så pep det också vid larm grejjen och hon skickade tillbaka oss till hm. Där märkte vi att emil hade glömt att larma av sin jacka som han hade köpt på hans jobb, så var vi än gick så skulle det pipa. Vaaaaaafan ska vi göra nu tänkte vi! Vi sprang in i omklädningsrummet och försökte dra av det, men helt omöjligt! Vart vi än går kommer ju personalen tro att vi har snott jackan hahaha, gaaad. Men emil gick fram till kassan och sa som det var. Han tog inte av larmet med gott samvete, då han antagligen trodde att emil hade snott jackan. Nej detta var faktiskt en jobbig upplevelse för min del som har råkat ut för sånt här skit ett x antal år sedan!

Nåja:P Efter stan och världens godaste skaldjur-vetesallad på heavends world drog vi hemåt!
Vi skulle egentligen på bio, men det blev mys här hemma istället. Kollade på luftslottet som sprägndes och jag tyckte faktiskt att den var  d å l i g !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0