Gud vilken wonderful day!


Idag har vi haft klippteknik hela dagen, och det gick väldigt bra! Man har börjat fatta alla tekniker nu, känns superskönt! Fast allt gick bra tills jag... klippte min tumme(frisörsaxarna är äckligt vassa!!!) Det forsade blod.. men det får väl alla blivande frisörer gå egenom;) haha

Hur härligt är det inte att solen kommer fram mer och mer? Och man känner verkligen hur värmen kryper fram! Några av tjejerna i klassen åkte till ikea snabbt på lunchen och köpte några stolar som vi kan ha utanför skolan. Så jävla härligt att sitta där i solen!

Nej nu ska jag se till att göra någonting, borde plugga på vårat lilla "hemprov" som vi fick igår.. Men ska ta och ringa runt lite först! :)

Skriver mer sen, då ska jag visa er hur jag ska klippa mig innan sommarlovet!:D
Puuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Gud vilken wonderful day!

2010-03-18 @ 18:15:20

Idag har vi haft klippteknik hela dagen, och det gick väldigt bra! Man har börjat fatta alla tekniker nu, känns superskönt! Fast allt gick bra tills jag... klippte min tumme(frisörsaxarna är äckligt vassa!!!) Det forsade blod.. men det får väl alla blivande frisörer gå egenom;) haha

Hur härligt är det inte att solen kommer fram mer och mer? Och man känner verkligen hur värmen kryper fram! Några av tjejerna i klassen åkte till ikea snabbt på lunchen och köpte några stolar som vi kan ha utanför skolan. Så jävla härligt att sitta där i solen!

Nej nu ska jag se till att göra någonting, borde plugga på vårat lilla "hemprov" som vi fick igår.. Men ska ta och ringa runt lite först! :)

Skriver mer sen, då ska jag visa er hur jag ska klippa mig innan sommarlovet!:D
Puuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Gud vilken wonderful day!


Idag har vi haft klippteknik hela dagen, och det gick väldigt bra! Man har börjat fatta alla tekniker nu, känns superskönt! Fast allt gick bra tills jag... klippte min tumme(frisörsaxarna är äckligt vassa!!!) Det forsade blod.. men det får väl alla blivande frisörer gå egenom;) haha

Hur härligt är det inte att solen kommer fram mer och mer? Och man känner verkligen hur värmen kryper fram! Några av tjejerna i klassen åkte till ikea snabbt på lunchen och köpte några stolar som vi kan ha utanför skolan. Så jävla härligt att sitta där i solen!

Nej nu ska jag se till att göra någonting, borde plugga på vårat lilla "hemprov" som vi fick igår.. Men ska ta och ringa runt lite först! :)

Skriver mer sen, då ska jag visa er hur jag ska klippa mig innan sommarlovet!:D
Puuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0