Usch vilken dag!

Jag har verkligen inte haft en bra dag idag känner jag. Skolan gick rätt kasst. Vi rullade permanent hela dagen och det gick riktgt segt. Ibland får man inte till det riktigt.

Nästa torsdag skulle jag egentligen sätta i riktiga extensions i håret. Har egenhårvård efter var 8:de vecka. När jag och min lärere skulle välja ut färg så blev det kaos. Mitt hår har gröna partier!! Iochmed att jag var blond och färgade det mörkt så blir håret oftast lite grönt. Så istället för att sätta in löshår så  färgar jag det istället, och sen efter 8 veckor så sätter jag in löshåret istället!

Jag är bara sååååååååå jäääääääkla trött på mitt hår!! Har alltid haft så mycket problem med det. Blir aldrig nöjd! Har iallafall suttit och fixat lite med min volymtång, fön och rulleborste. Får se om det håller såhär tills imorgon.

Ajjjja, väldigt intressant VA! Nåja. Har iaf haft en bajs dag idag. Emil jobbade i Malmö så vi möttes upp en stund vid sex tiden. Behövde lite kramar och pussar.


Imorgon är det fredag, OCH VET NI HUR GLAD JAG ÄR FÖR DET?! Ska sova ut. Nej nu ska jag snart kasta av mig kläderna och sätta på mig lite myspys stuff. Sen blir det lite träning innan läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Usch vilken dag!

2010-01-14 @ 21:29:09

Jag har verkligen inte haft en bra dag idag känner jag. Skolan gick rätt kasst. Vi rullade permanent hela dagen och det gick riktgt segt. Ibland får man inte till det riktigt.

Nästa torsdag skulle jag egentligen sätta i riktiga extensions i håret. Har egenhårvård efter var 8:de vecka. När jag och min lärere skulle välja ut färg så blev det kaos. Mitt hår har gröna partier!! Iochmed att jag var blond och färgade det mörkt så blir håret oftast lite grönt. Så istället för att sätta in löshår så  färgar jag det istället, och sen efter 8 veckor så sätter jag in löshåret istället!

Jag är bara sååååååååå jäääääääkla trött på mitt hår!! Har alltid haft så mycket problem med det. Blir aldrig nöjd! Har iallafall suttit och fixat lite med min volymtång, fön och rulleborste. Får se om det håller såhär tills imorgon.

Ajjjja, väldigt intressant VA! Nåja. Har iaf haft en bajs dag idag. Emil jobbade i Malmö så vi möttes upp en stund vid sex tiden. Behövde lite kramar och pussar.


Imorgon är det fredag, OCH VET NI HUR GLAD JAG ÄR FÖR DET?! Ska sova ut. Nej nu ska jag snart kasta av mig kläderna och sätta på mig lite myspys stuff. Sen blir det lite träning innan läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Usch vilken dag!

Jag har verkligen inte haft en bra dag idag känner jag. Skolan gick rätt kasst. Vi rullade permanent hela dagen och det gick riktgt segt. Ibland får man inte till det riktigt.

Nästa torsdag skulle jag egentligen sätta i riktiga extensions i håret. Har egenhårvård efter var 8:de vecka. När jag och min lärere skulle välja ut färg så blev det kaos. Mitt hår har gröna partier!! Iochmed att jag var blond och färgade det mörkt så blir håret oftast lite grönt. Så istället för att sätta in löshår så  färgar jag det istället, och sen efter 8 veckor så sätter jag in löshåret istället!

Jag är bara sååååååååå jäääääääkla trött på mitt hår!! Har alltid haft så mycket problem med det. Blir aldrig nöjd! Har iallafall suttit och fixat lite med min volymtång, fön och rulleborste. Får se om det håller såhär tills imorgon.

Ajjjja, väldigt intressant VA! Nåja. Har iaf haft en bajs dag idag. Emil jobbade i Malmö så vi möttes upp en stund vid sex tiden. Behövde lite kramar och pussar.


Imorgon är det fredag, OCH VET NI HUR GLAD JAG ÄR FÖR DET?! Ska sova ut. Nej nu ska jag snart kasta av mig kläderna och sätta på mig lite myspys stuff. Sen blir det lite träning innan läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0