Trevligdag!

Tänkte skriva lite snabbt nu om dagen:).. Skriver på min mob så det är inte så lätt heller! Imorse tränade jag ju, och det var skit kul! Tränade i en gruppträning som heter satscore, vilket är då mage. Nu efteråt känns man träningsvärken i magen, men inte så jätte farligt! Efter trÄningen åkte jag hem till emil, sen lite senare blev vi upphamtade av emmy och Adam och körde till emils morfars syster. Där blev det mat för fulla rullar och även mycket gott att dricka:) supertrevligt var det! Nu är vi hemma igen! Nej nu ska vi mysamysa:) Skriver mer imorgon. Pusspuss och nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Blom & Hilton

Blääääää tråkigt

2010-01-07 @ 11:03:37
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Trevligdag!

2010-01-06 @ 01:58:13
Tänkte skriva lite snabbt nu om dagen:).. Skriver på min mob så det är inte så lätt heller! Imorse tränade jag ju, och det var skit kul! Tränade i en gruppträning som heter satscore, vilket är då mage. Nu efteråt känns man träningsvärken i magen, men inte så jätte farligt! Efter trÄningen åkte jag hem till emil, sen lite senare blev vi upphamtade av emmy och Adam och körde till emils morfars syster. Där blev det mat för fulla rullar och även mycket gott att dricka:) supertrevligt var det! Nu är vi hemma igen! Nej nu ska vi mysamysa:) Skriver mer imorgon. Pusspuss och nattinatti!

Kommentarer

Postat av: Blom & Hilton

Blääääää tråkigt

2010-01-07 @ 11:03:37
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Trevligdag!

Tänkte skriva lite snabbt nu om dagen:).. Skriver på min mob så det är inte så lätt heller! Imorse tränade jag ju, och det var skit kul! Tränade i en gruppträning som heter satscore, vilket är då mage. Nu efteråt känns man träningsvärken i magen, men inte så jätte farligt! Efter trÄningen åkte jag hem till emil, sen lite senare blev vi upphamtade av emmy och Adam och körde till emils morfars syster. Där blev det mat för fulla rullar och även mycket gott att dricka:) supertrevligt var det! Nu är vi hemma igen! Nej nu ska vi mysamysa:) Skriver mer imorgon. Pusspuss och nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Blom & Hilton

Blääääää tråkigt

2010-01-07 @ 11:03:37
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0