tolle hår



I torsdags så hade vi egenhårvård vilket innebär att tvåorna samt treorna fick fixa våra ettors hår så som vi ville ha det. Jag vill få tillbaka min egen hårfärg så redan i onsdags så avfärgade vi mitt hår. Hade bara i avfärgningen i drygt 1 min och det blev totalt förstört!!!:(
Sen i torsdags så fick vi färga det. Jag färgade det tre gånger, för det blev aldrig bra. Första gången grönt, andra gången rött/orangt sen tredje lite bättre. Men det slet ju självklart också som bara den så vi fick nöja oss efter tredje försöket. Det blev bra men inte så som jag vill ha det..

Jag har alltid haft så jävla mycket problem medmitt hår. Helt galet. Hårfärger fäster inte så bra bara för att jag har blekt sönder det. Jag ska aldrig tillåta mina barn att bleka deras hår, iallafall inte så mycket som jag har gjort det.

Jag får gå runt nu och vara lite deppigt över mitt jävlabajs hår ett tag. BLÖ!


Kommentarer
Postat av: Liiii

Du borde nästan snagga det och åka till en paradisö och låta det växa ut!

2010-01-24 @ 23:05:23
Postat av: Madde

haha, JA SÅ KÄNNER JAG OCKSÅ!! eller köpa en över snygg paruk att ha på sig sålänge.

2010-01-25 @ 00:03:45
URL: http://madeleineandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tolle hår

2010-01-24 @ 22:32:39



I torsdags så hade vi egenhårvård vilket innebär att tvåorna samt treorna fick fixa våra ettors hår så som vi ville ha det. Jag vill få tillbaka min egen hårfärg så redan i onsdags så avfärgade vi mitt hår. Hade bara i avfärgningen i drygt 1 min och det blev totalt förstört!!!:(
Sen i torsdags så fick vi färga det. Jag färgade det tre gånger, för det blev aldrig bra. Första gången grönt, andra gången rött/orangt sen tredje lite bättre. Men det slet ju självklart också som bara den så vi fick nöja oss efter tredje försöket. Det blev bra men inte så som jag vill ha det..

Jag har alltid haft så jävla mycket problem medmitt hår. Helt galet. Hårfärger fäster inte så bra bara för att jag har blekt sönder det. Jag ska aldrig tillåta mina barn att bleka deras hår, iallafall inte så mycket som jag har gjort det.

Jag får gå runt nu och vara lite deppigt över mitt jävlabajs hår ett tag. BLÖ!


Kommentarer

Postat av: Liiii

Du borde nästan snagga det och åka till en paradisö och låta det växa ut!

2010-01-24 @ 23:05:23

Postat av: Madde

haha, JA SÅ KÄNNER JAG OCKSÅ!! eller köpa en över snygg paruk att ha på sig sålänge.

2010-01-25 @ 00:03:45
URL: http://madeleineandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tolle hår



I torsdags så hade vi egenhårvård vilket innebär att tvåorna samt treorna fick fixa våra ettors hår så som vi ville ha det. Jag vill få tillbaka min egen hårfärg så redan i onsdags så avfärgade vi mitt hår. Hade bara i avfärgningen i drygt 1 min och det blev totalt förstört!!!:(
Sen i torsdags så fick vi färga det. Jag färgade det tre gånger, för det blev aldrig bra. Första gången grönt, andra gången rött/orangt sen tredje lite bättre. Men det slet ju självklart också som bara den så vi fick nöja oss efter tredje försöket. Det blev bra men inte så som jag vill ha det..

Jag har alltid haft så jävla mycket problem medmitt hår. Helt galet. Hårfärger fäster inte så bra bara för att jag har blekt sönder det. Jag ska aldrig tillåta mina barn att bleka deras hår, iallafall inte så mycket som jag har gjort det.

Jag får gå runt nu och vara lite deppigt över mitt jävlabajs hår ett tag. BLÖ!


Kommentarer
Postat av: Liiii

Du borde nästan snagga det och åka till en paradisö och låta det växa ut!

2010-01-24 @ 23:05:23
Postat av: Madde

haha, JA SÅ KÄNNER JAG OCKSÅ!! eller köpa en över snygg paruk att ha på sig sålänge.

2010-01-25 @ 00:03:45
URL: http://madeleineandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0