Tjena tjena!!

Igårkväll gick vi ju på bio, jag, josse, jocke och emil. Vi såg sherlock holmes. Jag var heelt frånvarande från filmen, satt och glodde in i bioduken men kollade inte ett skit typ. Slutade med att jag höll på att somna. Så nej, jag tyckte inte om den. Men jag kollade ju knappt:P

Efter bion åkte vi tillbaka hem hit. I morse var jag så sjuukt trött, fick ångest för jag ville verkligen inte gå upp, som varje morgon. Men sen när jag väl var i skolan så var det bra! Emil sov vidare gottis när jag gick, men han fick även gå upp och jobba senare.

Jag skulle egentligen ta med mig mitt frisörkitt hem för att prova lite och tänkte passa på att ta bilder på sakerna, men jag glömde den i skåpet, såklart!! Ska försöka ta med mig den hem imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjena tjena!!

2010-01-12 @ 21:32:33
Igårkväll gick vi ju på bio, jag, josse, jocke och emil. Vi såg sherlock holmes. Jag var heelt frånvarande från filmen, satt och glodde in i bioduken men kollade inte ett skit typ. Slutade med att jag höll på att somna. Så nej, jag tyckte inte om den. Men jag kollade ju knappt:P

Efter bion åkte vi tillbaka hem hit. I morse var jag så sjuukt trött, fick ångest för jag ville verkligen inte gå upp, som varje morgon. Men sen när jag väl var i skolan så var det bra! Emil sov vidare gottis när jag gick, men han fick även gå upp och jobba senare.

Jag skulle egentligen ta med mig mitt frisörkitt hem för att prova lite och tänkte passa på att ta bilder på sakerna, men jag glömde den i skåpet, såklart!! Ska försöka ta med mig den hem imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjena tjena!!

Igårkväll gick vi ju på bio, jag, josse, jocke och emil. Vi såg sherlock holmes. Jag var heelt frånvarande från filmen, satt och glodde in i bioduken men kollade inte ett skit typ. Slutade med att jag höll på att somna. Så nej, jag tyckte inte om den. Men jag kollade ju knappt:P

Efter bion åkte vi tillbaka hem hit. I morse var jag så sjuukt trött, fick ångest för jag ville verkligen inte gå upp, som varje morgon. Men sen när jag väl var i skolan så var det bra! Emil sov vidare gottis när jag gick, men han fick även gå upp och jobba senare.

Jag skulle egentligen ta med mig mitt frisörkitt hem för att prova lite och tänkte passa på att ta bilder på sakerna, men jag glömde den i skåpet, såklart!! Ska försöka ta med mig den hem imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0