Sushi och pojkvänsmys. Perffa!

Jööösses vilken flummig dag det har varit idag!!! Har bara suttit och skrattat och varit helt lost. Det blev lite kemi läsning och permanent rulligt, men bara lite haha. JODÅ!

Snart kommer Emil så ska han följa med pappa och Jocke och spela bandy! Jag funderar starkt på att gå ner och köpa sushi,jag är så sjukt sugen att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Ååh.

Jag har turen att ha världens bästa sushiplace precis nedanför mig, sushido.♥ Mummmma! Nu ska jag ner! Skriver mer sen:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Sushi och pojkvänsmys. Perffa!

2010-01-25 @ 18:58:27
Jööösses vilken flummig dag det har varit idag!!! Har bara suttit och skrattat och varit helt lost. Det blev lite kemi läsning och permanent rulligt, men bara lite haha. JODÅ!

Snart kommer Emil så ska han följa med pappa och Jocke och spela bandy! Jag funderar starkt på att gå ner och köpa sushi,jag är så sjukt sugen att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Ååh.

Jag har turen att ha världens bästa sushiplace precis nedanför mig, sushido.♥ Mummmma! Nu ska jag ner! Skriver mer sen:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Sushi och pojkvänsmys. Perffa!

Jööösses vilken flummig dag det har varit idag!!! Har bara suttit och skrattat och varit helt lost. Det blev lite kemi läsning och permanent rulligt, men bara lite haha. JODÅ!

Snart kommer Emil så ska han följa med pappa och Jocke och spela bandy! Jag funderar starkt på att gå ner och köpa sushi,jag är så sjukt sugen att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Ååh.

Jag har turen att ha världens bästa sushiplace precis nedanför mig, sushido.♥ Mummmma! Nu ska jag ner! Skriver mer sen:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0