Söndagshat

Jag vaknade runt 16.30 idag. Heeel lost. Kollade på klockan och fick typ hjärtstopp så förvånad jag blev, jag som trodde att klockan var högst 12.00 eller något sådant.

Nåja, jag har iallafall sovit bort halva söndagen, vilket är skönt. Hatar söndagar!!
Hoppas att det inte blir problem med att somna ikväll bara.

Drömde iallafall den bästa drömmen på lääänge. Jag vill inte säga vad den handlade om, men den var mysig, romantisk och sjukt rolig! Kan säga en sak att vi var ett stoort gäng som åkte till thailand och badade och solade osv, och sen en annan sak som hände som jag inte vill säga. hohoh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Söndagshat

2010-01-03 @ 18:08:42
Jag vaknade runt 16.30 idag. Heeel lost. Kollade på klockan och fick typ hjärtstopp så förvånad jag blev, jag som trodde att klockan var högst 12.00 eller något sådant.

Nåja, jag har iallafall sovit bort halva söndagen, vilket är skönt. Hatar söndagar!!
Hoppas att det inte blir problem med att somna ikväll bara.

Drömde iallafall den bästa drömmen på lääänge. Jag vill inte säga vad den handlade om, men den var mysig, romantisk och sjukt rolig! Kan säga en sak att vi var ett stoort gäng som åkte till thailand och badade och solade osv, och sen en annan sak som hände som jag inte vill säga. hohoh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Söndagshat

Jag vaknade runt 16.30 idag. Heeel lost. Kollade på klockan och fick typ hjärtstopp så förvånad jag blev, jag som trodde att klockan var högst 12.00 eller något sådant.

Nåja, jag har iallafall sovit bort halva söndagen, vilket är skönt. Hatar söndagar!!
Hoppas att det inte blir problem med att somna ikväll bara.

Drömde iallafall den bästa drömmen på lääänge. Jag vill inte säga vad den handlade om, men den var mysig, romantisk och sjukt rolig! Kan säga en sak att vi var ett stoort gäng som åkte till thailand och badade och solade osv, och sen en annan sak som hände som jag inte vill säga. hohoh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0