Som vanligt är jag fortfarande vaken!

Såg bara början av p3 guld och direkt när de sa att kent inte kunde komma så bytte jag kanal till paradise. Vad fan är det för människa han pontus?! Riiktigt skumm och obehaglig. Tycker lite synd om honom. Tänk om de bara har klippt avsnitten så hans personlighet blir sådär? Men alla andra deltagare tycker ju faktiskt att han är weird!

Låg på golvet och pumpade situps och lårövningar medens PH var på tv. Nu ska jag köra lite utfall och sen ska jag fan hoppa boooooms i säng!!! Ser faktiskt fram emot skoldagen imorgon:)


Självklart "hejjar" jag på Jackie. Hon verkar vara en sån varm,smart, ärlig, öppen och visst hon är sjukt utflippad ibland men när det väl gäller så tror jag verkligen att hon är den som ställer upp och den man kan lita på.

Puss och sov gottis!!!:) Pooossssss

Kommentarer
Postat av: frida

sjukt fin blogg!:) händer idag då?:)

2010-01-20 @ 15:41:37
URL: http://fridaofswedeen.blogg.se/
Postat av: Therese

Är inte hon typ bara 19 år?!

2010-01-20 @ 15:41:49
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Som vanligt är jag fortfarande vaken!

2010-01-19 @ 23:22:13
Såg bara början av p3 guld och direkt när de sa att kent inte kunde komma så bytte jag kanal till paradise. Vad fan är det för människa han pontus?! Riiktigt skumm och obehaglig. Tycker lite synd om honom. Tänk om de bara har klippt avsnitten så hans personlighet blir sådär? Men alla andra deltagare tycker ju faktiskt att han är weird!

Låg på golvet och pumpade situps och lårövningar medens PH var på tv. Nu ska jag köra lite utfall och sen ska jag fan hoppa boooooms i säng!!! Ser faktiskt fram emot skoldagen imorgon:)


Självklart "hejjar" jag på Jackie. Hon verkar vara en sån varm,smart, ärlig, öppen och visst hon är sjukt utflippad ibland men när det väl gäller så tror jag verkligen att hon är den som ställer upp och den man kan lita på.

Puss och sov gottis!!!:) Pooossssss

Kommentarer

Postat av: frida

sjukt fin blogg!:) händer idag då?:)

2010-01-20 @ 15:41:37
URL: http://fridaofswedeen.blogg.se/

Postat av: Therese

Är inte hon typ bara 19 år?!

2010-01-20 @ 15:41:49
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Som vanligt är jag fortfarande vaken!

Såg bara början av p3 guld och direkt när de sa att kent inte kunde komma så bytte jag kanal till paradise. Vad fan är det för människa han pontus?! Riiktigt skumm och obehaglig. Tycker lite synd om honom. Tänk om de bara har klippt avsnitten så hans personlighet blir sådär? Men alla andra deltagare tycker ju faktiskt att han är weird!

Låg på golvet och pumpade situps och lårövningar medens PH var på tv. Nu ska jag köra lite utfall och sen ska jag fan hoppa boooooms i säng!!! Ser faktiskt fram emot skoldagen imorgon:)


Självklart "hejjar" jag på Jackie. Hon verkar vara en sån varm,smart, ärlig, öppen och visst hon är sjukt utflippad ibland men när det väl gäller så tror jag verkligen att hon är den som ställer upp och den man kan lita på.

Puss och sov gottis!!!:) Pooossssss

Kommentarer
Postat av: frida

sjukt fin blogg!:) händer idag då?:)

2010-01-20 @ 15:41:37
URL: http://fridaofswedeen.blogg.se/
Postat av: Therese

Är inte hon typ bara 19 år?!

2010-01-20 @ 15:41:49
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0