Sådär! Då var jag nytränad.

Gjorde alla övningar gånger 2, som jag tidigare lagt ut på bloggen för någon dag sedan. Kul!

Nu blir det bara lite "rumpklämning" och några situps innan läggdags. Vilket jag hade gärna gjort exakt nu. Mina ögonlock verkligen stägs. Jag är dödstrött!!!! Men jag måste se paradise hotel kl 22.00 så jag måste hålla mig vaken.. haha

Imorgon ska all min negativa inställning vara borta. Har varit nedstämd idag så det räcker ett helt år framöver. pms blandat med mina tankar är ingen bra kombination. Nejj, imorgon då jävlar måste jag vara posetiv, för då ska vi rulla parmanent hela dagen. Jobbigt + tråkigt!! Det gäller att ha bra tålamod när det gäller att rulla permanent:P


Peace, love and understanding



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Sådär! Då var jag nytränad.

2010-01-18 @ 21:14:48
Gjorde alla övningar gånger 2, som jag tidigare lagt ut på bloggen för någon dag sedan. Kul!

Nu blir det bara lite "rumpklämning" och några situps innan läggdags. Vilket jag hade gärna gjort exakt nu. Mina ögonlock verkligen stägs. Jag är dödstrött!!!! Men jag måste se paradise hotel kl 22.00 så jag måste hålla mig vaken.. haha

Imorgon ska all min negativa inställning vara borta. Har varit nedstämd idag så det räcker ett helt år framöver. pms blandat med mina tankar är ingen bra kombination. Nejj, imorgon då jävlar måste jag vara posetiv, för då ska vi rulla parmanent hela dagen. Jobbigt + tråkigt!! Det gäller att ha bra tålamod när det gäller att rulla permanent:P


Peace, love and understanding



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Sådär! Då var jag nytränad.

Gjorde alla övningar gånger 2, som jag tidigare lagt ut på bloggen för någon dag sedan. Kul!

Nu blir det bara lite "rumpklämning" och några situps innan läggdags. Vilket jag hade gärna gjort exakt nu. Mina ögonlock verkligen stägs. Jag är dödstrött!!!! Men jag måste se paradise hotel kl 22.00 så jag måste hålla mig vaken.. haha

Imorgon ska all min negativa inställning vara borta. Har varit nedstämd idag så det räcker ett helt år framöver. pms blandat med mina tankar är ingen bra kombination. Nejj, imorgon då jävlar måste jag vara posetiv, för då ska vi rulla parmanent hela dagen. Jobbigt + tråkigt!! Det gäller att ha bra tålamod när det gäller att rulla permanent:P


Peace, love and understanding



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0