PH STEFAN


Sitter och kollar på paradise hotel. Äntligen har det börjat! Och jag är så jävla sur nu. KILLAR ÄR SVIN!!!!!! Hur funkar deras tänkande?! Trodde han stefan hade nått mer i huvudet, men nejdå. Såklart att han inte hade. Jäkla svin asså. Pallar inte riktigt förklara vad han gjorde, men han ljög, hade sex med två tjejer samma kväll och sedan ljuger han ännu mer. Stackars hon Erika som tydligen litar på honom.  Jag som tyckte att han borde hänga kvar till slutet, but not anymore!

När man ser sånt här så uppskattar man som fan att man har en pojkvän som absolut aldrig någonsin hade gjort något sådant eller någonsin göra illa mig medvetet eller omedvetet för den delen! Känns helt fantastiskt att jag har en pojkvän som man kan lita på, för det finns ju knappast många av dom. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

PH STEFAN

2010-01-04 @ 22:55:25

Sitter och kollar på paradise hotel. Äntligen har det börjat! Och jag är så jävla sur nu. KILLAR ÄR SVIN!!!!!! Hur funkar deras tänkande?! Trodde han stefan hade nått mer i huvudet, men nejdå. Såklart att han inte hade. Jäkla svin asså. Pallar inte riktigt förklara vad han gjorde, men han ljög, hade sex med två tjejer samma kväll och sedan ljuger han ännu mer. Stackars hon Erika som tydligen litar på honom.  Jag som tyckte att han borde hänga kvar till slutet, but not anymore!

När man ser sånt här så uppskattar man som fan att man har en pojkvän som absolut aldrig någonsin hade gjort något sådant eller någonsin göra illa mig medvetet eller omedvetet för den delen! Känns helt fantastiskt att jag har en pojkvän som man kan lita på, för det finns ju knappast många av dom. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

PH STEFAN


Sitter och kollar på paradise hotel. Äntligen har det börjat! Och jag är så jävla sur nu. KILLAR ÄR SVIN!!!!!! Hur funkar deras tänkande?! Trodde han stefan hade nått mer i huvudet, men nejdå. Såklart att han inte hade. Jäkla svin asså. Pallar inte riktigt förklara vad han gjorde, men han ljög, hade sex med två tjejer samma kväll och sedan ljuger han ännu mer. Stackars hon Erika som tydligen litar på honom.  Jag som tyckte att han borde hänga kvar till slutet, but not anymore!

När man ser sånt här så uppskattar man som fan att man har en pojkvän som absolut aldrig någonsin hade gjort något sådant eller någonsin göra illa mig medvetet eller omedvetet för den delen! Känns helt fantastiskt att jag har en pojkvän som man kan lita på, för det finns ju knappast många av dom. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0