ojoj, vilken lång dag!!

Började lite över nio imorse, då blev det direkt till att slinga på dockorna. Skiiiiiiiiiiiiiitkul!!!!!! Så sjukt härligt att göra någonting nytt nu efter allt permanent rullande. Det gick iallafall jättebra med slingorna. Lätt och roligt!
Efter lunchen så blev det lite genomgång med olika klippningar på modeller. Madde i klassen klippte av sig halva håret. Kort blev det, MEN riiiktigt snyggt=) Men man blev faktiskt lite rädd först när man såg hur allt hår blev avklippt haha.

Slutade lite innan fem tiden och åkte direkt in till stan för att träffa Dino och Emma:) Skojskoj. Det blev shopping för Emma och Dino men för min del blev det bara fika!

Nej ända sedan jag har kommit hem så har det blivit helt bajsbajs. Är på riktigt depphumör och mår skitskit så ska faktiskt bädda ner mig i sängen och bara försvinna för ett tag. Lägntar tills imorn då det blir back too school. Är så glad för att jag har börjat där, för allt skit jag tänker på försvinner för ett tag och det är så otroligt skönt.

Nej nu stänger jag ner datorn.
Puss och kram. ♥


Min fina docka!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

ojoj, vilken lång dag!!

2010-01-28 @ 21:56:13
Började lite över nio imorse, då blev det direkt till att slinga på dockorna. Skiiiiiiiiiiiiiitkul!!!!!! Så sjukt härligt att göra någonting nytt nu efter allt permanent rullande. Det gick iallafall jättebra med slingorna. Lätt och roligt!
Efter lunchen så blev det lite genomgång med olika klippningar på modeller. Madde i klassen klippte av sig halva håret. Kort blev det, MEN riiiktigt snyggt=) Men man blev faktiskt lite rädd först när man såg hur allt hår blev avklippt haha.

Slutade lite innan fem tiden och åkte direkt in till stan för att träffa Dino och Emma:) Skojskoj. Det blev shopping för Emma och Dino men för min del blev det bara fika!

Nej ända sedan jag har kommit hem så har det blivit helt bajsbajs. Är på riktigt depphumör och mår skitskit så ska faktiskt bädda ner mig i sängen och bara försvinna för ett tag. Lägntar tills imorn då det blir back too school. Är så glad för att jag har börjat där, för allt skit jag tänker på försvinner för ett tag och det är så otroligt skönt.

Nej nu stänger jag ner datorn.
Puss och kram. ♥


Min fina docka!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

ojoj, vilken lång dag!!

Började lite över nio imorse, då blev det direkt till att slinga på dockorna. Skiiiiiiiiiiiiiitkul!!!!!! Så sjukt härligt att göra någonting nytt nu efter allt permanent rullande. Det gick iallafall jättebra med slingorna. Lätt och roligt!
Efter lunchen så blev det lite genomgång med olika klippningar på modeller. Madde i klassen klippte av sig halva håret. Kort blev det, MEN riiiktigt snyggt=) Men man blev faktiskt lite rädd först när man såg hur allt hår blev avklippt haha.

Slutade lite innan fem tiden och åkte direkt in till stan för att träffa Dino och Emma:) Skojskoj. Det blev shopping för Emma och Dino men för min del blev det bara fika!

Nej ända sedan jag har kommit hem så har det blivit helt bajsbajs. Är på riktigt depphumör och mår skitskit så ska faktiskt bädda ner mig i sängen och bara försvinna för ett tag. Lägntar tills imorn då det blir back too school. Är så glad för att jag har börjat där, för allt skit jag tänker på försvinner för ett tag och det är så otroligt skönt.

Nej nu stänger jag ner datorn.
Puss och kram. ♥


Min fina docka!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0