NYÅRS KAOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har segat med bloggen lite. Har inte haft tid, och när jag väl fick tid hade jag ingen ork, och när jag kunde ha ork så pallade jag inte bara. ha!

Men iallafall! Vill ni höra om nyår? Dont think so. Detta var en riktigt tråkig nyår. Sjukt besviken! Vi var först hemma hos Linnea och åt middag, vilket var väldigt lyckat och mysigt, men när vi väl skulle ut vid 12 slaget så spårade det mesta. Som varje nyår.

Mina nya skor gick sönder, blev ledsen men tänkte what the hell, nu är det snart 12 slaget så palla deppa. Vi alla gick mot stads teatern och det var mycket folk där, 10, 9, 8, 7, drar upp min kamera från fickan och skulle ta en bild snabbt, 6, kämpar med att starta den, 5, vafan den är ju sönder! 4, blev ledsen, 3, 2, 1, 0 GOTT NYTT ÅR. jaha, där hann min kamera pajja. Inga fina bilder där ikke.

Sen blev det röjj inne på teatern, helt sinnessjukt, precis som dino skrev i sin blogg "Så fint att det blev så kul på nyår. Speciellt att raida Stadsteatern när smokings och långklänningar dansade pardans och drack champange". Gubbar blev sura på oss så vi fick skynda oss ut därifrån.

Sen blev det upp mot södervärns hållet hem till ian, där deppade man. Sen gick vi till värnhem och några skulle käka. Ingenting annat hände, och klockan var drygt halv 2 bara. Vi alla började promenera till södervärn för att ta våra bussar hemåt. När vi är så lågt bort svedala bussen som möjligt hör man dino skrika "maaaadde kuuuuuuuta, busseeeen!!!!!!" Och ja, jag var tvungen att springa som en idiot genom södervärn med söndrig sko som inte gick att knäppa. Vi hann med bussen. Tur. Sen kom man hem till emil, och där tog man några onödiga shottar.

När vi väl skulle gå och lägga oss, blev jag helt hyper och skulle springa in till rummet och lägga mig i sängen. Ja vad tror ni jag gör då?! SPRINGER RAKT IN I JÄVLA DÖRRKARMEN MED ANSIKTET FÖRE! Det forsade blod och jag började gråta. Trodde jag var tvungen att åka till akuten för att sy, för damnboy så mycket blod det forsade. Emil plåstrade om mig, sen gick vi och la oss.

Tror ni jag hade lite ångest när jag vaknade igår eller?! Bakis, ont i foten, sprucken kind, söndrig kamera, söndrig sko, och sen pricken över iet när man märker att ens kofta är lost, mina nya fräskiga vantar + mitt rödaläppstift och lilla spegeln.

Ja, här fick ni min underbara nyår och min underbara början på detta året! HEJHEJ. Nästa år firar jag nyår hemma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

NYÅRS KAOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-03 @ 02:04:23

Jag har segat med bloggen lite. Har inte haft tid, och när jag väl fick tid hade jag ingen ork, och när jag kunde ha ork så pallade jag inte bara. ha!

Men iallafall! Vill ni höra om nyår? Dont think so. Detta var en riktigt tråkig nyår. Sjukt besviken! Vi var först hemma hos Linnea och åt middag, vilket var väldigt lyckat och mysigt, men när vi väl skulle ut vid 12 slaget så spårade det mesta. Som varje nyår.

Mina nya skor gick sönder, blev ledsen men tänkte what the hell, nu är det snart 12 slaget så palla deppa. Vi alla gick mot stads teatern och det var mycket folk där, 10, 9, 8, 7, drar upp min kamera från fickan och skulle ta en bild snabbt, 6, kämpar med att starta den, 5, vafan den är ju sönder! 4, blev ledsen, 3, 2, 1, 0 GOTT NYTT ÅR. jaha, där hann min kamera pajja. Inga fina bilder där ikke.

Sen blev det röjj inne på teatern, helt sinnessjukt, precis som dino skrev i sin blogg "Så fint att det blev så kul på nyår. Speciellt att raida Stadsteatern när smokings och långklänningar dansade pardans och drack champange". Gubbar blev sura på oss så vi fick skynda oss ut därifrån.

Sen blev det upp mot södervärns hållet hem till ian, där deppade man. Sen gick vi till värnhem och några skulle käka. Ingenting annat hände, och klockan var drygt halv 2 bara. Vi alla började promenera till södervärn för att ta våra bussar hemåt. När vi är så lågt bort svedala bussen som möjligt hör man dino skrika "maaaadde kuuuuuuuta, busseeeen!!!!!!" Och ja, jag var tvungen att springa som en idiot genom södervärn med söndrig sko som inte gick att knäppa. Vi hann med bussen. Tur. Sen kom man hem till emil, och där tog man några onödiga shottar.

När vi väl skulle gå och lägga oss, blev jag helt hyper och skulle springa in till rummet och lägga mig i sängen. Ja vad tror ni jag gör då?! SPRINGER RAKT IN I JÄVLA DÖRRKARMEN MED ANSIKTET FÖRE! Det forsade blod och jag började gråta. Trodde jag var tvungen att åka till akuten för att sy, för damnboy så mycket blod det forsade. Emil plåstrade om mig, sen gick vi och la oss.

Tror ni jag hade lite ångest när jag vaknade igår eller?! Bakis, ont i foten, sprucken kind, söndrig kamera, söndrig sko, och sen pricken över iet när man märker att ens kofta är lost, mina nya fräskiga vantar + mitt rödaläppstift och lilla spegeln.

Ja, här fick ni min underbara nyår och min underbara början på detta året! HEJHEJ. Nästa år firar jag nyår hemma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

NYÅRS KAOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har segat med bloggen lite. Har inte haft tid, och när jag väl fick tid hade jag ingen ork, och när jag kunde ha ork så pallade jag inte bara. ha!

Men iallafall! Vill ni höra om nyår? Dont think so. Detta var en riktigt tråkig nyår. Sjukt besviken! Vi var först hemma hos Linnea och åt middag, vilket var väldigt lyckat och mysigt, men när vi väl skulle ut vid 12 slaget så spårade det mesta. Som varje nyår.

Mina nya skor gick sönder, blev ledsen men tänkte what the hell, nu är det snart 12 slaget så palla deppa. Vi alla gick mot stads teatern och det var mycket folk där, 10, 9, 8, 7, drar upp min kamera från fickan och skulle ta en bild snabbt, 6, kämpar med att starta den, 5, vafan den är ju sönder! 4, blev ledsen, 3, 2, 1, 0 GOTT NYTT ÅR. jaha, där hann min kamera pajja. Inga fina bilder där ikke.

Sen blev det röjj inne på teatern, helt sinnessjukt, precis som dino skrev i sin blogg "Så fint att det blev så kul på nyår. Speciellt att raida Stadsteatern när smokings och långklänningar dansade pardans och drack champange". Gubbar blev sura på oss så vi fick skynda oss ut därifrån.

Sen blev det upp mot södervärns hållet hem till ian, där deppade man. Sen gick vi till värnhem och några skulle käka. Ingenting annat hände, och klockan var drygt halv 2 bara. Vi alla började promenera till södervärn för att ta våra bussar hemåt. När vi är så lågt bort svedala bussen som möjligt hör man dino skrika "maaaadde kuuuuuuuta, busseeeen!!!!!!" Och ja, jag var tvungen att springa som en idiot genom södervärn med söndrig sko som inte gick att knäppa. Vi hann med bussen. Tur. Sen kom man hem till emil, och där tog man några onödiga shottar.

När vi väl skulle gå och lägga oss, blev jag helt hyper och skulle springa in till rummet och lägga mig i sängen. Ja vad tror ni jag gör då?! SPRINGER RAKT IN I JÄVLA DÖRRKARMEN MED ANSIKTET FÖRE! Det forsade blod och jag började gråta. Trodde jag var tvungen att åka till akuten för att sy, för damnboy så mycket blod det forsade. Emil plåstrade om mig, sen gick vi och la oss.

Tror ni jag hade lite ångest när jag vaknade igår eller?! Bakis, ont i foten, sprucken kind, söndrig kamera, söndrig sko, och sen pricken över iet när man märker att ens kofta är lost, mina nya fräskiga vantar + mitt rödaläppstift och lilla spegeln.

Ja, här fick ni min underbara nyår och min underbara början på detta året! HEJHEJ. Nästa år firar jag nyår hemma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0