Nu är jag redan hemma.

Det gick fort! Bytade mina skor, de som gick sönder på nyår. Fick dom sista i min storlek. TUR! Sen gick jag raka vägen in till sats. Fick lite information och schema för denna vecka. Sen nu när jag kom hem så skulle jag logga in och boka in mig på en klass, men då var det såklart någonting fel med min inloggning så fick ringa dit och kolla läget. Klyddklyddklydd!
Men nu är jag iallafall bokad till en träningsgrupp imorgon, satscore. Hoppas att det är roligt!

Nu snart blir det lite mat!

Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Nu är jag redan hemma.

2010-01-04 @ 16:05:35
Det gick fort! Bytade mina skor, de som gick sönder på nyår. Fick dom sista i min storlek. TUR! Sen gick jag raka vägen in till sats. Fick lite information och schema för denna vecka. Sen nu när jag kom hem så skulle jag logga in och boka in mig på en klass, men då var det såklart någonting fel med min inloggning så fick ringa dit och kolla läget. Klyddklyddklydd!
Men nu är jag iallafall bokad till en träningsgrupp imorgon, satscore. Hoppas att det är roligt!

Nu snart blir det lite mat!

Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Nu är jag redan hemma.

Det gick fort! Bytade mina skor, de som gick sönder på nyår. Fick dom sista i min storlek. TUR! Sen gick jag raka vägen in till sats. Fick lite information och schema för denna vecka. Sen nu när jag kom hem så skulle jag logga in och boka in mig på en klass, men då var det såklart någonting fel med min inloggning så fick ringa dit och kolla läget. Klyddklyddklydd!
Men nu är jag iallafall bokad till en träningsgrupp imorgon, satscore. Hoppas att det är roligt!

Nu snart blir det lite mat!

Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0