Nämen tjohejsan!

Kom precis hem från skolan. ÄR DÖDSTRÖTT! Har suttit och rullat parmanent hela dagen. Ryggen värken och jag kommer fan få träningsvärk i armarna haha. Men dagen gick iallafall bra, och jag kunde hålla mig vaken trots att jag bara sov två timmar inatt. Jösses.. Sen gick vi igenom städschemat också, jag och en annan tjej som heter Anna fick tydligen det värsta, tvätten, men det blev jag bara glad för! Heldre det än disken!!! hohoho.

Har inte skrivit någonting sen i lördags, med emil kom ju efter hans jobb, så det blev god frukost och sen gick vi och la oss en stund faktiskt. Det finns ju inget bättre än att sova på dagen, hur skönt sover man inte?! Helt underbart. Sen på kvällen gick vi och köpte lite gottis, sen blev det att kolla på film. Emil somnade efter halva, men jag kollade vidare! Och det var en riktig skitfilm.

Igår blev det bara slapp, sen hämtade julia upp mig så körde vi till stan och fikade. Mysigt:)

Nej nu ska jag möta upp emilpemil, sen blir det god middag här hemma. Josse och Jocke kommer också. Det blir TACOPAJ. SÅ SJUUUUKT GOTTIT. mummamumma. Senare blir det bio med emil, jocke och josse:)


Pussis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Nämen tjohejsan!

2010-01-11 @ 16:56:37
Kom precis hem från skolan. ÄR DÖDSTRÖTT! Har suttit och rullat parmanent hela dagen. Ryggen värken och jag kommer fan få träningsvärk i armarna haha. Men dagen gick iallafall bra, och jag kunde hålla mig vaken trots att jag bara sov två timmar inatt. Jösses.. Sen gick vi igenom städschemat också, jag och en annan tjej som heter Anna fick tydligen det värsta, tvätten, men det blev jag bara glad för! Heldre det än disken!!! hohoho.

Har inte skrivit någonting sen i lördags, med emil kom ju efter hans jobb, så det blev god frukost och sen gick vi och la oss en stund faktiskt. Det finns ju inget bättre än att sova på dagen, hur skönt sover man inte?! Helt underbart. Sen på kvällen gick vi och köpte lite gottis, sen blev det att kolla på film. Emil somnade efter halva, men jag kollade vidare! Och det var en riktig skitfilm.

Igår blev det bara slapp, sen hämtade julia upp mig så körde vi till stan och fikade. Mysigt:)

Nej nu ska jag möta upp emilpemil, sen blir det god middag här hemma. Josse och Jocke kommer också. Det blir TACOPAJ. SÅ SJUUUUKT GOTTIT. mummamumma. Senare blir det bio med emil, jocke och josse:)


Pussis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Nämen tjohejsan!

Kom precis hem från skolan. ÄR DÖDSTRÖTT! Har suttit och rullat parmanent hela dagen. Ryggen värken och jag kommer fan få träningsvärk i armarna haha. Men dagen gick iallafall bra, och jag kunde hålla mig vaken trots att jag bara sov två timmar inatt. Jösses.. Sen gick vi igenom städschemat också, jag och en annan tjej som heter Anna fick tydligen det värsta, tvätten, men det blev jag bara glad för! Heldre det än disken!!! hohoho.

Har inte skrivit någonting sen i lördags, med emil kom ju efter hans jobb, så det blev god frukost och sen gick vi och la oss en stund faktiskt. Det finns ju inget bättre än att sova på dagen, hur skönt sover man inte?! Helt underbart. Sen på kvällen gick vi och köpte lite gottis, sen blev det att kolla på film. Emil somnade efter halva, men jag kollade vidare! Och det var en riktig skitfilm.

Igår blev det bara slapp, sen hämtade julia upp mig så körde vi till stan och fikade. Mysigt:)

Nej nu ska jag möta upp emilpemil, sen blir det god middag här hemma. Josse och Jocke kommer också. Det blir TACOPAJ. SÅ SJUUUUKT GOTTIT. mummamumma. Senare blir det bio med emil, jocke och josse:)


Pussis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0