Japp, jag lever!

Men jag har inte pallat skriva någonting under dagen. Igår kväll myste vi hos emil, ni skulle bara veta hur länge vi sov igår!! HELT GALET. Och jag var trött som en gris när emil väckte mig. Imorse fick vi båda två gå upp tidigt, emil skulle jobba i malmö, så jag hänge på och åkte hem också. När jag väl kom hem så Låg jag och kollade på min favvorit film, robotar, men sophie och emma:)
Sen gick jag faktiskt och sov en liten stund.

Ikväll har vi gjort det vi är bäst på, spelat super mario! Och jag har lärt mig att man faktiskt inte ska ge upp för man klarar fan det tillslut:P haha. Vi gjorde om samma jäkla banor men till slut klarade vi det efter någon timme eller så:P

Ikväll får jag försöka sova tidigt, imorgon blir det skola. HUR DEPPIGT LÅTER INTE DET! BUHU. Första skoldagen haha. Nej men det blir nog bara upprop och så, sen blir det att gå lite i stan med jullan och kanske emmö. Måste inom sats och snacka med dom, för min inloggning funkar fortfarande inte, så kan inte boka mina egna pass!! blir helt galen på sånt. Får se om jag hinner med någon ball träning imorn också, det finns danceaerobics, kan nog vara rätt roligt!

Sen möter jag upp Emil när han har slutat jobba, senare blir det b-daay party för dino som fyller 20 år imorgon!!!!:) WOHOOOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Japp, jag lever!

2010-01-07 @ 22:59:58
Men jag har inte pallat skriva någonting under dagen. Igår kväll myste vi hos emil, ni skulle bara veta hur länge vi sov igår!! HELT GALET. Och jag var trött som en gris när emil väckte mig. Imorse fick vi båda två gå upp tidigt, emil skulle jobba i malmö, så jag hänge på och åkte hem också. När jag väl kom hem så Låg jag och kollade på min favvorit film, robotar, men sophie och emma:)
Sen gick jag faktiskt och sov en liten stund.

Ikväll har vi gjort det vi är bäst på, spelat super mario! Och jag har lärt mig att man faktiskt inte ska ge upp för man klarar fan det tillslut:P haha. Vi gjorde om samma jäkla banor men till slut klarade vi det efter någon timme eller så:P

Ikväll får jag försöka sova tidigt, imorgon blir det skola. HUR DEPPIGT LÅTER INTE DET! BUHU. Första skoldagen haha. Nej men det blir nog bara upprop och så, sen blir det att gå lite i stan med jullan och kanske emmö. Måste inom sats och snacka med dom, för min inloggning funkar fortfarande inte, så kan inte boka mina egna pass!! blir helt galen på sånt. Får se om jag hinner med någon ball träning imorn också, det finns danceaerobics, kan nog vara rätt roligt!

Sen möter jag upp Emil när han har slutat jobba, senare blir det b-daay party för dino som fyller 20 år imorgon!!!!:) WOHOOOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Japp, jag lever!

Men jag har inte pallat skriva någonting under dagen. Igår kväll myste vi hos emil, ni skulle bara veta hur länge vi sov igår!! HELT GALET. Och jag var trött som en gris när emil väckte mig. Imorse fick vi båda två gå upp tidigt, emil skulle jobba i malmö, så jag hänge på och åkte hem också. När jag väl kom hem så Låg jag och kollade på min favvorit film, robotar, men sophie och emma:)
Sen gick jag faktiskt och sov en liten stund.

Ikväll har vi gjort det vi är bäst på, spelat super mario! Och jag har lärt mig att man faktiskt inte ska ge upp för man klarar fan det tillslut:P haha. Vi gjorde om samma jäkla banor men till slut klarade vi det efter någon timme eller så:P

Ikväll får jag försöka sova tidigt, imorgon blir det skola. HUR DEPPIGT LÅTER INTE DET! BUHU. Första skoldagen haha. Nej men det blir nog bara upprop och så, sen blir det att gå lite i stan med jullan och kanske emmö. Måste inom sats och snacka med dom, för min inloggning funkar fortfarande inte, så kan inte boka mina egna pass!! blir helt galen på sånt. Får se om jag hinner med någon ball träning imorn också, det finns danceaerobics, kan nog vara rätt roligt!

Sen möter jag upp Emil när han har slutat jobba, senare blir det b-daay party för dino som fyller 20 år imorgon!!!!:) WOHOOOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0