Herreguuuuud

så trött jag är. Det är galet och jag kan inte lägnta mer tills det är läggdags. Klockan är bara 18.00 så jag får vänta åtminstånde till 21.00-22.00. Men om jag väntar till 22.00 så kommer jag självmant tvinga mig att se paradise hotel.

Nej, jag ser fram emot en lugnt myskväll med mig själv. Helt ensam. Blir nog ett varmt bad nu, sen ska jag lägga mig framför tvn eller sätta på någon film på voddler. Har dessutom chokladmouse som jag ska gotta mig med. UNDERBART!

Skolan gick iallafall bra. Vi alla satt och rulla permanent hela dagen, och ska göra det imorgon också. Snacka om att man redan är duktigt trött på det. Kommer aldrig vilja boka in permanent kunder till min salong i framtiden haha.

Men jag har gjort 3 av 5 huvuden, och alla har blivit godkända. Den 3de som jag gjorde klart idag var det bara ett enstaka fel på. Det jobbiga är bara att detta huvudet som jag rullade permanent på tog 5 timmar sammanlagt. Och till proven skall det bara ta högst 45 min. Haha. Helt sinnes. Jag lär väl rulla 100 permanent huvuden innan jag kan fixa det på 45 min.


Imorgon ska jag försöka tänka på att ta någon bild och så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Herreguuuuud

2010-01-19 @ 18:32:24
så trött jag är. Det är galet och jag kan inte lägnta mer tills det är läggdags. Klockan är bara 18.00 så jag får vänta åtminstånde till 21.00-22.00. Men om jag väntar till 22.00 så kommer jag självmant tvinga mig att se paradise hotel.

Nej, jag ser fram emot en lugnt myskväll med mig själv. Helt ensam. Blir nog ett varmt bad nu, sen ska jag lägga mig framför tvn eller sätta på någon film på voddler. Har dessutom chokladmouse som jag ska gotta mig med. UNDERBART!

Skolan gick iallafall bra. Vi alla satt och rulla permanent hela dagen, och ska göra det imorgon också. Snacka om att man redan är duktigt trött på det. Kommer aldrig vilja boka in permanent kunder till min salong i framtiden haha.

Men jag har gjort 3 av 5 huvuden, och alla har blivit godkända. Den 3de som jag gjorde klart idag var det bara ett enstaka fel på. Det jobbiga är bara att detta huvudet som jag rullade permanent på tog 5 timmar sammanlagt. Och till proven skall det bara ta högst 45 min. Haha. Helt sinnes. Jag lär väl rulla 100 permanent huvuden innan jag kan fixa det på 45 min.


Imorgon ska jag försöka tänka på att ta någon bild och så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Herreguuuuud

så trött jag är. Det är galet och jag kan inte lägnta mer tills det är läggdags. Klockan är bara 18.00 så jag får vänta åtminstånde till 21.00-22.00. Men om jag väntar till 22.00 så kommer jag självmant tvinga mig att se paradise hotel.

Nej, jag ser fram emot en lugnt myskväll med mig själv. Helt ensam. Blir nog ett varmt bad nu, sen ska jag lägga mig framför tvn eller sätta på någon film på voddler. Har dessutom chokladmouse som jag ska gotta mig med. UNDERBART!

Skolan gick iallafall bra. Vi alla satt och rulla permanent hela dagen, och ska göra det imorgon också. Snacka om att man redan är duktigt trött på det. Kommer aldrig vilja boka in permanent kunder till min salong i framtiden haha.

Men jag har gjort 3 av 5 huvuden, och alla har blivit godkända. Den 3de som jag gjorde klart idag var det bara ett enstaka fel på. Det jobbiga är bara att detta huvudet som jag rullade permanent på tog 5 timmar sammanlagt. Och till proven skall det bara ta högst 45 min. Haha. Helt sinnes. Jag lär väl rulla 100 permanent huvuden innan jag kan fixa det på 45 min.


Imorgon ska jag försöka tänka på att ta någon bild och så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0