Hej!

ååh det blev en bra dag/kväll idag!

Skolan gick toppen! Jätteroligt faktiskt. Slutade redan vid 12, men stannade kvar någon timme till. Vi satt och rullade permanent och snackade. Sedan fixade vissa håret på varandra och sånt. Skoj!

Efter det åkte jag direkt hem och la mig i sängen en stund. Sen blev det god middag och mys. Efter det blev det verkligen en spontant bio besök! Julia plockade upp mig sen körde vi till entre, där dino var. Vi tre såg den nya skräckfilmen, kommer inte ihåg vad den hette. Men den var precis likadan som 1an.

Nu är jag nästan precis hemkommen och jag funderar på att lägga mig ner i sängen och slappa framför tvn, men jag är verkligen inte trött. Vilken jäkla nattmänniska jag är asså. Orkar inte. Gick liksom upp klockan 7 imorse..



Det fick bli en väldigt ful fläta i mitt väääldigt smutsiga hår.

Nåja! Nu ska jag iaf slänga av mig mina kläder. Poossposs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Hej!

2010-01-16 @ 00:50:27
ååh det blev en bra dag/kväll idag!

Skolan gick toppen! Jätteroligt faktiskt. Slutade redan vid 12, men stannade kvar någon timme till. Vi satt och rullade permanent och snackade. Sedan fixade vissa håret på varandra och sånt. Skoj!

Efter det åkte jag direkt hem och la mig i sängen en stund. Sen blev det god middag och mys. Efter det blev det verkligen en spontant bio besök! Julia plockade upp mig sen körde vi till entre, där dino var. Vi tre såg den nya skräckfilmen, kommer inte ihåg vad den hette. Men den var precis likadan som 1an.

Nu är jag nästan precis hemkommen och jag funderar på att lägga mig ner i sängen och slappa framför tvn, men jag är verkligen inte trött. Vilken jäkla nattmänniska jag är asså. Orkar inte. Gick liksom upp klockan 7 imorse..



Det fick bli en väldigt ful fläta i mitt väääldigt smutsiga hår.

Nåja! Nu ska jag iaf slänga av mig mina kläder. Poossposs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Hej!

ååh det blev en bra dag/kväll idag!

Skolan gick toppen! Jätteroligt faktiskt. Slutade redan vid 12, men stannade kvar någon timme till. Vi satt och rullade permanent och snackade. Sedan fixade vissa håret på varandra och sånt. Skoj!

Efter det åkte jag direkt hem och la mig i sängen en stund. Sen blev det god middag och mys. Efter det blev det verkligen en spontant bio besök! Julia plockade upp mig sen körde vi till entre, där dino var. Vi tre såg den nya skräckfilmen, kommer inte ihåg vad den hette. Men den var precis likadan som 1an.

Nu är jag nästan precis hemkommen och jag funderar på att lägga mig ner i sängen och slappa framför tvn, men jag är verkligen inte trött. Vilken jäkla nattmänniska jag är asså. Orkar inte. Gick liksom upp klockan 7 imorse..



Det fick bli en väldigt ful fläta i mitt väääldigt smutsiga hår.

Nåja! Nu ska jag iaf slänga av mig mina kläder. Poossposs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0