GODKVÄLL!

Har inte kunnat logga in på min blogg idag, knasigt. Lovade ju att visa bilder på mitt "lilla kitt" som jag fick med saxar och grejer, och jag tog faktiskt med mig det hem idag, OCH fotade det. Men vet ni vad? MIN IPHONE KAMERA SUGER!! Blev bara mörka jobbiga bilder, så ska försöka fota imorgon igen, om inte så lägger jag in dom deppiga istället. Men det gör jag imorgon, för jag vet inte var min mobil är just nu. Hade den sist när jag och baby ringdes vid och sa godnatt, men nu är den all gone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

GODKVÄLL!

2010-01-14 @ 00:00:12
Har inte kunnat logga in på min blogg idag, knasigt. Lovade ju att visa bilder på mitt "lilla kitt" som jag fick med saxar och grejer, och jag tog faktiskt med mig det hem idag, OCH fotade det. Men vet ni vad? MIN IPHONE KAMERA SUGER!! Blev bara mörka jobbiga bilder, så ska försöka fota imorgon igen, om inte så lägger jag in dom deppiga istället. Men det gör jag imorgon, för jag vet inte var min mobil är just nu. Hade den sist när jag och baby ringdes vid och sa godnatt, men nu är den all gone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

GODKVÄLL!

Har inte kunnat logga in på min blogg idag, knasigt. Lovade ju att visa bilder på mitt "lilla kitt" som jag fick med saxar och grejer, och jag tog faktiskt med mig det hem idag, OCH fotade det. Men vet ni vad? MIN IPHONE KAMERA SUGER!! Blev bara mörka jobbiga bilder, så ska försöka fota imorgon igen, om inte så lägger jag in dom deppiga istället. Men det gör jag imorgon, för jag vet inte var min mobil är just nu. Hade den sist när jag och baby ringdes vid och sa godnatt, men nu är den all gone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0