Freeedag

Kom hem för en liten stund sedan, så det har varit en väldigt kort dag i skolan. Började vid halv 10. Sen hade vi ekonomi, och efter det fick vi göra lite vad vi själva ville. Tvätt + styling eller rulla permanent osv. Jag tvättade bara maddes hår sen fixade jag mitt eget lite, sen direkt hem.

Nu sitter jag här i soffan i vardagsrummet och funderar starkt på att gå och sova en stund. Ikväll blir det nattbowling med massa gott att dricka, så borde få lite sömn innan.

Men innan det så vill jag gå ner till hemköp eller lindex och köpa hårfärg. Vet bara inte om det är någon bra ide att färga det. Men jag måååste. Blir så irreterad över mitt hår så det inte är sant!

AJJA!


Fattar ni som jag har letat efter min oddmolly tunika?! Men hittade den imorse. Lycklig! :P

Kommentarer
Postat av: lii

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Färga inte håret mera för i helvete! Det är ju sjukt snyggt nu ju!!!! Kanske inte som du vill ha det, men det ska för tusan inte färgas med något lindexskit!!!

2010-01-29 @ 15:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Freeedag

2010-01-29 @ 13:29:18
Kom hem för en liten stund sedan, så det har varit en väldigt kort dag i skolan. Började vid halv 10. Sen hade vi ekonomi, och efter det fick vi göra lite vad vi själva ville. Tvätt + styling eller rulla permanent osv. Jag tvättade bara maddes hår sen fixade jag mitt eget lite, sen direkt hem.

Nu sitter jag här i soffan i vardagsrummet och funderar starkt på att gå och sova en stund. Ikväll blir det nattbowling med massa gott att dricka, så borde få lite sömn innan.

Men innan det så vill jag gå ner till hemköp eller lindex och köpa hårfärg. Vet bara inte om det är någon bra ide att färga det. Men jag måååste. Blir så irreterad över mitt hår så det inte är sant!

AJJA!


Fattar ni som jag har letat efter min oddmolly tunika?! Men hittade den imorse. Lycklig! :P

Kommentarer

Postat av: lii

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Färga inte håret mera för i helvete! Det är ju sjukt snyggt nu ju!!!! Kanske inte som du vill ha det, men det ska för tusan inte färgas med något lindexskit!!!

2010-01-29 @ 15:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Freeedag

Kom hem för en liten stund sedan, så det har varit en väldigt kort dag i skolan. Började vid halv 10. Sen hade vi ekonomi, och efter det fick vi göra lite vad vi själva ville. Tvätt + styling eller rulla permanent osv. Jag tvättade bara maddes hår sen fixade jag mitt eget lite, sen direkt hem.

Nu sitter jag här i soffan i vardagsrummet och funderar starkt på att gå och sova en stund. Ikväll blir det nattbowling med massa gott att dricka, så borde få lite sömn innan.

Men innan det så vill jag gå ner till hemköp eller lindex och köpa hårfärg. Vet bara inte om det är någon bra ide att färga det. Men jag måååste. Blir så irreterad över mitt hår så det inte är sant!

AJJA!


Fattar ni som jag har letat efter min oddmolly tunika?! Men hittade den imorse. Lycklig! :P

Kommentarer
Postat av: lii

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Färga inte håret mera för i helvete! Det är ju sjukt snyggt nu ju!!!! Kanske inte som du vill ha det, men det ska för tusan inte färgas med något lindexskit!!!

2010-01-29 @ 15:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0