Emotional like craaazy

Vid nio tiden igårkväll så kom Emil hem hit efter att han hade följt med pappa och jocke till bandyn. Vi tog det bara lugnt, kollade lite på tv och myste. Det är inte klokt så underbart och mysigt det är när man har blivit sams igen efter ett litet bråk.

Jag drömde mardrömmar hela natten. Väckte Emil med att jag skrek i sömnen. Heeelt sjukt. Tur att han låg vid min sida.♥

I morse sov jag lite extra länge för jag struntade i att tvätta håret. (Gör det varje morgon annars) Men det skulle ju vara shampoonering och allt det där i skolan idag. Snacka om att det gör mycket dom dör extra 20 minuterna i sängen.
Emil sov kvar medens jag var i skolan. Det var såå mysigt att veta att han ligger hemma och väntar på mig när man är där. Hade ingen bra dag i skolan idag känner jag. Jag är så deppig pga mitt hår. Känns hopplöst. Slutade vid fyra så det blev snabbt hem. Väl hemma blev det raka vägen fram till bubben. Behövde en baaauta kram.

Nu ska jag snart äta, sedan ska jag köra en toning/inpackning på mig. Efter det blir det lite plugg och sen tvmys. Paradise, paradise, paaaradise.

Skriver mer senare. Nu blir det miiiiddag. Äntligen, så sjukt hungrig!!
Pusspuss, =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Emotional like craaazy

2010-01-26 @ 18:15:52

Vid nio tiden igårkväll så kom Emil hem hit efter att han hade följt med pappa och jocke till bandyn. Vi tog det bara lugnt, kollade lite på tv och myste. Det är inte klokt så underbart och mysigt det är när man har blivit sams igen efter ett litet bråk.

Jag drömde mardrömmar hela natten. Väckte Emil med att jag skrek i sömnen. Heeelt sjukt. Tur att han låg vid min sida.♥

I morse sov jag lite extra länge för jag struntade i att tvätta håret. (Gör det varje morgon annars) Men det skulle ju vara shampoonering och allt det där i skolan idag. Snacka om att det gör mycket dom dör extra 20 minuterna i sängen.
Emil sov kvar medens jag var i skolan. Det var såå mysigt att veta att han ligger hemma och väntar på mig när man är där. Hade ingen bra dag i skolan idag känner jag. Jag är så deppig pga mitt hår. Känns hopplöst. Slutade vid fyra så det blev snabbt hem. Väl hemma blev det raka vägen fram till bubben. Behövde en baaauta kram.

Nu ska jag snart äta, sedan ska jag köra en toning/inpackning på mig. Efter det blir det lite plugg och sen tvmys. Paradise, paradise, paaaradise.

Skriver mer senare. Nu blir det miiiiddag. Äntligen, så sjukt hungrig!!
Pusspuss, =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Emotional like craaazy

Vid nio tiden igårkväll så kom Emil hem hit efter att han hade följt med pappa och jocke till bandyn. Vi tog det bara lugnt, kollade lite på tv och myste. Det är inte klokt så underbart och mysigt det är när man har blivit sams igen efter ett litet bråk.

Jag drömde mardrömmar hela natten. Väckte Emil med att jag skrek i sömnen. Heeelt sjukt. Tur att han låg vid min sida.♥

I morse sov jag lite extra länge för jag struntade i att tvätta håret. (Gör det varje morgon annars) Men det skulle ju vara shampoonering och allt det där i skolan idag. Snacka om att det gör mycket dom dör extra 20 minuterna i sängen.
Emil sov kvar medens jag var i skolan. Det var såå mysigt att veta att han ligger hemma och väntar på mig när man är där. Hade ingen bra dag i skolan idag känner jag. Jag är så deppig pga mitt hår. Känns hopplöst. Slutade vid fyra så det blev snabbt hem. Väl hemma blev det raka vägen fram till bubben. Behövde en baaauta kram.

Nu ska jag snart äta, sedan ska jag köra en toning/inpackning på mig. Efter det blir det lite plugg och sen tvmys. Paradise, paradise, paaaradise.

Skriver mer senare. Nu blir det miiiiddag. Äntligen, så sjukt hungrig!!
Pusspuss, =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0