Dill och gräddfil, OLW

Skulle ta mina hörlurar i skåpet och vad hittar jag där? Jo, Emils äckliga naturchips. Nu tänker ni säkert, "vadå äckliga? Dom är ju goda", typ. Jo det tyckte jag också för ca tre år sedan. Under dessa tre år då jag och Emil har varit tillsammans så har han endast ätit dill och gräddfil OLW chips. Det får absolut inte vara några andra chips eller smaker. Förstår ni så trött jag är på dom chipsen?! och framför allt lukten. Mår illa varje gång han ger mig en puss efter att han har ätit chipsen. usch! haha

Och vad tror ni JAG gjorde för en stund sedan? Jo jag åt upp resten som var kvar i påsen. Lite mindre än halva. Vet ni hur illa jag mår just nu? FY FAN säger jag bara. Skulle låta dom ligga kvar där i skåpet istället så emil kunde käka upp dom nästa gång han kom hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Dill och gräddfil, OLW

2010-01-19 @ 20:00:34
Skulle ta mina hörlurar i skåpet och vad hittar jag där? Jo, Emils äckliga naturchips. Nu tänker ni säkert, "vadå äckliga? Dom är ju goda", typ. Jo det tyckte jag också för ca tre år sedan. Under dessa tre år då jag och Emil har varit tillsammans så har han endast ätit dill och gräddfil OLW chips. Det får absolut inte vara några andra chips eller smaker. Förstår ni så trött jag är på dom chipsen?! och framför allt lukten. Mår illa varje gång han ger mig en puss efter att han har ätit chipsen. usch! haha

Och vad tror ni JAG gjorde för en stund sedan? Jo jag åt upp resten som var kvar i påsen. Lite mindre än halva. Vet ni hur illa jag mår just nu? FY FAN säger jag bara. Skulle låta dom ligga kvar där i skåpet istället så emil kunde käka upp dom nästa gång han kom hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Dill och gräddfil, OLW

Skulle ta mina hörlurar i skåpet och vad hittar jag där? Jo, Emils äckliga naturchips. Nu tänker ni säkert, "vadå äckliga? Dom är ju goda", typ. Jo det tyckte jag också för ca tre år sedan. Under dessa tre år då jag och Emil har varit tillsammans så har han endast ätit dill och gräddfil OLW chips. Det får absolut inte vara några andra chips eller smaker. Förstår ni så trött jag är på dom chipsen?! och framför allt lukten. Mår illa varje gång han ger mig en puss efter att han har ätit chipsen. usch! haha

Och vad tror ni JAG gjorde för en stund sedan? Jo jag åt upp resten som var kvar i påsen. Lite mindre än halva. Vet ni hur illa jag mår just nu? FY FAN säger jag bara. Skulle låta dom ligga kvar där i skåpet istället så emil kunde käka upp dom nästa gång han kom hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0