convince me!

Har inte haft orken att skriva, mitt humör har varit skit, skitskitksit!! Men vet ni vad? Mitt humör just nu är: "i dont fucking care!!!!!!!!!!!!"

Sitter och lyssnar på mitt nya favvoband från sweden, deportees. Mums på hög nivå!!!!! Ni borde chekka läget, för dom är så svinigt bra.

Igår var jag ensam hemma och det blev mys med julia. Vi drack teé, rökte, snackade massa skit och kollade lite på paradise hotel. Denna helgen har varit toootalt festfri vilket är både rätt skönt och tråkigt. Nästa helg ska jag kötta satan. Ska dricka mitt goda rosévin samt mina goda cidrar. Hade inte bangat just nu.

Jag vill göra något galet! Typ som i filmer. Jag vill ge revanch och vinna min stolthet och dessutom vara as coool. Jag vill se hur jag rockar fett i slowmotion med kickerass låt i bakgrunden. Yooou crash and burn girl!

BAAAAAAAAAAAAAAAAH.

dradradradradraa.

Kommentarer
Postat av: siss

Madde! Jag läser din blogg varenda dag. Blir besviken när du inte uppdaterar på en dag, hehe..Typ som josses blogg, OMG! Nä, men känn ingen press, bättre att skriva när man har inspiration och sånt.

Älskar dig!! Ring mig snart BIAAATCH ;)

2010-01-24 @ 15:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

convince me!

2010-01-24 @ 15:28:26
Har inte haft orken att skriva, mitt humör har varit skit, skitskitksit!! Men vet ni vad? Mitt humör just nu är: "i dont fucking care!!!!!!!!!!!!"

Sitter och lyssnar på mitt nya favvoband från sweden, deportees. Mums på hög nivå!!!!! Ni borde chekka läget, för dom är så svinigt bra.

Igår var jag ensam hemma och det blev mys med julia. Vi drack teé, rökte, snackade massa skit och kollade lite på paradise hotel. Denna helgen har varit toootalt festfri vilket är både rätt skönt och tråkigt. Nästa helg ska jag kötta satan. Ska dricka mitt goda rosévin samt mina goda cidrar. Hade inte bangat just nu.

Jag vill göra något galet! Typ som i filmer. Jag vill ge revanch och vinna min stolthet och dessutom vara as coool. Jag vill se hur jag rockar fett i slowmotion med kickerass låt i bakgrunden. Yooou crash and burn girl!

BAAAAAAAAAAAAAAAAH.

dradradradradraa.

Kommentarer

Postat av: siss

Madde! Jag läser din blogg varenda dag. Blir besviken när du inte uppdaterar på en dag, hehe..Typ som josses blogg, OMG! Nä, men känn ingen press, bättre att skriva när man har inspiration och sånt.

Älskar dig!! Ring mig snart BIAAATCH ;)

2010-01-24 @ 15:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

convince me!

Har inte haft orken att skriva, mitt humör har varit skit, skitskitksit!! Men vet ni vad? Mitt humör just nu är: "i dont fucking care!!!!!!!!!!!!"

Sitter och lyssnar på mitt nya favvoband från sweden, deportees. Mums på hög nivå!!!!! Ni borde chekka läget, för dom är så svinigt bra.

Igår var jag ensam hemma och det blev mys med julia. Vi drack teé, rökte, snackade massa skit och kollade lite på paradise hotel. Denna helgen har varit toootalt festfri vilket är både rätt skönt och tråkigt. Nästa helg ska jag kötta satan. Ska dricka mitt goda rosévin samt mina goda cidrar. Hade inte bangat just nu.

Jag vill göra något galet! Typ som i filmer. Jag vill ge revanch och vinna min stolthet och dessutom vara as coool. Jag vill se hur jag rockar fett i slowmotion med kickerass låt i bakgrunden. Yooou crash and burn girl!

BAAAAAAAAAAAAAAAAH.

dradradradradraa.

Kommentarer
Postat av: siss

Madde! Jag läser din blogg varenda dag. Blir besviken när du inte uppdaterar på en dag, hehe..Typ som josses blogg, OMG! Nä, men känn ingen press, bättre att skriva när man har inspiration och sånt.

Älskar dig!! Ring mig snart BIAAATCH ;)

2010-01-24 @ 15:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0