Bad day

Jag gick och la mig vid 00.00 igår, och gissa när jag äntligen somnade? KL HALV 5 I MORSE!! Sen vad jag tvungen att gå upp klockan halv 8. Jag har varit på skithumör hela dagen, bara velat vara ensam och typ gå i ide.
Planerade att jag skulle gå till skolan idag, så skulle gå en halvtimme innan jag började. När jag knappt hade gått halvvägs så var det bara en kvart kvar tills jag började så jag ringde pappa typ halft gråtandes och han körde och mötte upp mig och sedan körde mig dit istället! Så jävla snällt!!

Hela natten har jag verkligen tänk så det knakade, vill jag verkligen detta? Börja med denna utbildningen? Det känns inte som om det är någon utväg om jag väl börjat, för den kostar mycket pengar osv.
Ajja. Jag gick dit idag, och det var nervöst. Vi 1or skulle stå framför alla andra klasserna och berätta om sig själva. Hatar sånt! Men det gick väl bra. Sen blev det lite information, fick våra grejjer,böcker, saxar, kammar, borstar, spolar osv, skit kul faktiskt!! :) Men har allting kvar på skolan, men när jag har det hemma så tänkte jag visa er!

Vi blev iallafall klara lite över 12, och då var det planerat att jag skulle in till stan med emma och julia, men båda segade så jag gick hem till josse istället och myste. Nu ligger jag äntligen i sängen. Ska vila en stund sen vid 7 kommer emil hit efter hans jobb. Sen blir det hem till pierre och emma för att fira dino mannen som fyller systemet-åldern idag:D:D
Hoppas på en rolig kväll, annars har detta varit en riktig bad day!!! Återstår att se. Pooss♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Bad day

2010-01-08 @ 16:58:31
Jag gick och la mig vid 00.00 igår, och gissa när jag äntligen somnade? KL HALV 5 I MORSE!! Sen vad jag tvungen att gå upp klockan halv 8. Jag har varit på skithumör hela dagen, bara velat vara ensam och typ gå i ide.
Planerade att jag skulle gå till skolan idag, så skulle gå en halvtimme innan jag började. När jag knappt hade gått halvvägs så var det bara en kvart kvar tills jag började så jag ringde pappa typ halft gråtandes och han körde och mötte upp mig och sedan körde mig dit istället! Så jävla snällt!!

Hela natten har jag verkligen tänk så det knakade, vill jag verkligen detta? Börja med denna utbildningen? Det känns inte som om det är någon utväg om jag väl börjat, för den kostar mycket pengar osv.
Ajja. Jag gick dit idag, och det var nervöst. Vi 1or skulle stå framför alla andra klasserna och berätta om sig själva. Hatar sånt! Men det gick väl bra. Sen blev det lite information, fick våra grejjer,böcker, saxar, kammar, borstar, spolar osv, skit kul faktiskt!! :) Men har allting kvar på skolan, men när jag har det hemma så tänkte jag visa er!

Vi blev iallafall klara lite över 12, och då var det planerat att jag skulle in till stan med emma och julia, men båda segade så jag gick hem till josse istället och myste. Nu ligger jag äntligen i sängen. Ska vila en stund sen vid 7 kommer emil hit efter hans jobb. Sen blir det hem till pierre och emma för att fira dino mannen som fyller systemet-åldern idag:D:D
Hoppas på en rolig kväll, annars har detta varit en riktig bad day!!! Återstår att se. Pooss♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Bad day

Jag gick och la mig vid 00.00 igår, och gissa när jag äntligen somnade? KL HALV 5 I MORSE!! Sen vad jag tvungen att gå upp klockan halv 8. Jag har varit på skithumör hela dagen, bara velat vara ensam och typ gå i ide.
Planerade att jag skulle gå till skolan idag, så skulle gå en halvtimme innan jag började. När jag knappt hade gått halvvägs så var det bara en kvart kvar tills jag började så jag ringde pappa typ halft gråtandes och han körde och mötte upp mig och sedan körde mig dit istället! Så jävla snällt!!

Hela natten har jag verkligen tänk så det knakade, vill jag verkligen detta? Börja med denna utbildningen? Det känns inte som om det är någon utväg om jag väl börjat, för den kostar mycket pengar osv.
Ajja. Jag gick dit idag, och det var nervöst. Vi 1or skulle stå framför alla andra klasserna och berätta om sig själva. Hatar sånt! Men det gick väl bra. Sen blev det lite information, fick våra grejjer,böcker, saxar, kammar, borstar, spolar osv, skit kul faktiskt!! :) Men har allting kvar på skolan, men när jag har det hemma så tänkte jag visa er!

Vi blev iallafall klara lite över 12, och då var det planerat att jag skulle in till stan med emma och julia, men båda segade så jag gick hem till josse istället och myste. Nu ligger jag äntligen i sängen. Ska vila en stund sen vid 7 kommer emil hit efter hans jobb. Sen blir det hem till pierre och emma för att fira dino mannen som fyller systemet-åldern idag:D:D
Hoppas på en rolig kväll, annars har detta varit en riktig bad day!!! Återstår att se. Pooss♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0