ångestångest

Kollade på schemat idag för att se så att jag inte missade någonting nytt, vilket jag inte skulle göra. Då kunde jag vara hemma utan att få ångest för att jag inte vill missa någonting eller komma efter.

Vad tror ni jag får reda på?! Jooo att vi skulle ha klipptektik idag. FAN säger jag bara. Så jävla trist att jag missade första lektionen med det. Fanfanfan. Så nu ligger jag efter. Dom andra i klassen fick klippa dockorna osv. ååh:( gråtgråt gråt!!!


Nåja. Hade nog intr gått så bra i skolan idag ifall jag gick dit. Mitt huvud dunkar som bara den fortfarande, trots att jag har vilat, tagit ipren och hela den faderullan. Weiird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

ångestångest

2010-01-27 @ 21:24:11
Kollade på schemat idag för att se så att jag inte missade någonting nytt, vilket jag inte skulle göra. Då kunde jag vara hemma utan att få ångest för att jag inte vill missa någonting eller komma efter.

Vad tror ni jag får reda på?! Jooo att vi skulle ha klipptektik idag. FAN säger jag bara. Så jävla trist att jag missade första lektionen med det. Fanfanfan. Så nu ligger jag efter. Dom andra i klassen fick klippa dockorna osv. ååh:( gråtgråt gråt!!!


Nåja. Hade nog intr gått så bra i skolan idag ifall jag gick dit. Mitt huvud dunkar som bara den fortfarande, trots att jag har vilat, tagit ipren och hela den faderullan. Weiird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

ångestångest

Kollade på schemat idag för att se så att jag inte missade någonting nytt, vilket jag inte skulle göra. Då kunde jag vara hemma utan att få ångest för att jag inte vill missa någonting eller komma efter.

Vad tror ni jag får reda på?! Jooo att vi skulle ha klipptektik idag. FAN säger jag bara. Så jävla trist att jag missade första lektionen med det. Fanfanfan. Så nu ligger jag efter. Dom andra i klassen fick klippa dockorna osv. ååh:( gråtgråt gråt!!!


Nåja. Hade nog intr gått så bra i skolan idag ifall jag gick dit. Mitt huvud dunkar som bara den fortfarande, trots att jag har vilat, tagit ipren och hela den faderullan. Weiird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0