Veckan!

Har ine skrivit sedan i måndags. Har velat skriva men sen när jag väl skulle skriva in lösenordet till bloggen så har jag verkigen inte haft någon lust till det längre.

Har sovit med min älskling hela denna veckan. Finns ju inget bättre än att somna bredvid varandra.
I tisdags blev det skolan, Färgade Emmas hår och det gick SKITBRA!!!! Verkligen supersnyggt! Kul=)
När jag kom hem låg bubben kvar i sängen så det blev mys. På kvällen åkte vi och hämtade josse som inte kom hem från burlöv där hon jobbar, jäkla snö asså! Sen åkte vi hem till henne och jocke. Där blev det Pizza och paradise och sen film, mysigt=)

Igår var jag ledig från skolan. Superskönt! Men dessvärre så var inte Emil ledig, så han fick gå upp och jobba. Lite tråkigt att vi inte är lediga samma dagar. Efter jobbet kom han hit och det blev mumsig middag. Sen mysmysmys.
Imorse fick han gå upp till jobbet medens jag var tvungen att stanna hemma. Bläblä!
Har haft en riktigt boring dag! Ser fram emot att gå till skolan imorgon:) På fredagar brukar vi alltid få tvätta + styla våra egna hår. Skitbra om man ska ut ju;) Vilket jag antaglign ska med mina baaaabes!

Ja, där fick ni reda på min vecka haha..



Dessa bilder togs för ungefär 2 och ett halft år sedan, när vi firade 9 månader med glass på lejonet och björnen! Minns det så väl:) ♥ Tänk bubbe, nu är det över tre år. Jösses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Veckan!

2010-02-04 @ 21:59:26
Har ine skrivit sedan i måndags. Har velat skriva men sen när jag väl skulle skriva in lösenordet till bloggen så har jag verkigen inte haft någon lust till det längre.

Har sovit med min älskling hela denna veckan. Finns ju inget bättre än att somna bredvid varandra.
I tisdags blev det skolan, Färgade Emmas hår och det gick SKITBRA!!!! Verkligen supersnyggt! Kul=)
När jag kom hem låg bubben kvar i sängen så det blev mys. På kvällen åkte vi och hämtade josse som inte kom hem från burlöv där hon jobbar, jäkla snö asså! Sen åkte vi hem till henne och jocke. Där blev det Pizza och paradise och sen film, mysigt=)

Igår var jag ledig från skolan. Superskönt! Men dessvärre så var inte Emil ledig, så han fick gå upp och jobba. Lite tråkigt att vi inte är lediga samma dagar. Efter jobbet kom han hit och det blev mumsig middag. Sen mysmysmys.
Imorse fick han gå upp till jobbet medens jag var tvungen att stanna hemma. Bläblä!
Har haft en riktigt boring dag! Ser fram emot att gå till skolan imorgon:) På fredagar brukar vi alltid få tvätta + styla våra egna hår. Skitbra om man ska ut ju;) Vilket jag antaglign ska med mina baaaabes!

Ja, där fick ni reda på min vecka haha..



Dessa bilder togs för ungefär 2 och ett halft år sedan, när vi firade 9 månader med glass på lejonet och björnen! Minns det så väl:) ♥ Tänk bubbe, nu är det över tre år. Jösses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Veckan!

Har ine skrivit sedan i måndags. Har velat skriva men sen när jag väl skulle skriva in lösenordet till bloggen så har jag verkigen inte haft någon lust till det längre.

Har sovit med min älskling hela denna veckan. Finns ju inget bättre än att somna bredvid varandra.
I tisdags blev det skolan, Färgade Emmas hår och det gick SKITBRA!!!! Verkligen supersnyggt! Kul=)
När jag kom hem låg bubben kvar i sängen så det blev mys. På kvällen åkte vi och hämtade josse som inte kom hem från burlöv där hon jobbar, jäkla snö asså! Sen åkte vi hem till henne och jocke. Där blev det Pizza och paradise och sen film, mysigt=)

Igår var jag ledig från skolan. Superskönt! Men dessvärre så var inte Emil ledig, så han fick gå upp och jobba. Lite tråkigt att vi inte är lediga samma dagar. Efter jobbet kom han hit och det blev mumsig middag. Sen mysmysmys.
Imorse fick han gå upp till jobbet medens jag var tvungen att stanna hemma. Bläblä!
Har haft en riktigt boring dag! Ser fram emot att gå till skolan imorgon:) På fredagar brukar vi alltid få tvätta + styla våra egna hår. Skitbra om man ska ut ju;) Vilket jag antaglign ska med mina baaaabes!

Ja, där fick ni reda på min vecka haha..



Dessa bilder togs för ungefär 2 och ett halft år sedan, när vi firade 9 månader med glass på lejonet och björnen! Minns det så väl:) ♥ Tänk bubbe, nu är det över tre år. Jösses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0