IKVÄLL BLIR DET RÖÖÖÖÖJJ!

Känner att jag börjar bli lite dålig, mn det ska inte påverka mig fr ikväll ska jag ha funfunfun. Skolan idag vad rooolig. Vi började med att rulla permanent men bytte lektionerna så att vi hade ekonomi på morgonen istället. Efter det slutade vi och vi fick stanna kvar och fixa håret osv om vi ville. Pia(vår lärare) gick hem och vi fick stanna kvar i salongen och fixa och trixa. Skoj=)
Madde tvättade mitt hår och fixade en fin fläta. Lyxigt att få använda alla shampoon, impakningar samt stylingprodukterna helt gratis;) mohahaha..


Kommentarer
Postat av: chatte & sofia

vad fint!

2010-02-06 @ 11:38:18
URL: http://elitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

IKVÄLL BLIR DET RÖÖÖÖÖJJ!

2010-02-05 @ 17:58:40
Känner att jag börjar bli lite dålig, mn det ska inte påverka mig fr ikväll ska jag ha funfunfun. Skolan idag vad rooolig. Vi började med att rulla permanent men bytte lektionerna så att vi hade ekonomi på morgonen istället. Efter det slutade vi och vi fick stanna kvar och fixa håret osv om vi ville. Pia(vår lärare) gick hem och vi fick stanna kvar i salongen och fixa och trixa. Skoj=)
Madde tvättade mitt hår och fixade en fin fläta. Lyxigt att få använda alla shampoon, impakningar samt stylingprodukterna helt gratis;) mohahaha..


Kommentarer

Postat av: chatte & sofia

vad fint!

2010-02-06 @ 11:38:18
URL: http://elitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

IKVÄLL BLIR DET RÖÖÖÖÖJJ!

Känner att jag börjar bli lite dålig, mn det ska inte påverka mig fr ikväll ska jag ha funfunfun. Skolan idag vad rooolig. Vi började med att rulla permanent men bytte lektionerna så att vi hade ekonomi på morgonen istället. Efter det slutade vi och vi fick stanna kvar och fixa håret osv om vi ville. Pia(vår lärare) gick hem och vi fick stanna kvar i salongen och fixa och trixa. Skoj=)
Madde tvättade mitt hår och fixade en fin fläta. Lyxigt att få använda alla shampoon, impakningar samt stylingprodukterna helt gratis;) mohahaha..


Kommentarer
Postat av: chatte & sofia

vad fint!

2010-02-06 @ 11:38:18
URL: http://elitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0