Old pics!

Lämnade in min dator på laging för över en månad sedan, och fick tillbaka den igår:) Kul att alla bilder och allting är kvar! Sitter nu och kollar igenom lite olika gamla bilder. Snacka om nostalgi!


Emil och jag i stockholm för tre år sedan snart.

Emma och jag fulla och glada på malmöfestivalen 07 haha

Dino in school. I början av 2an! Den tiden då han hade på sig trenchcoat (eller hur det nu stavas)

Emma och Dino, också i början av 2an:D

Emma, pierre, emil och dino påväg till någon fest i svedala!

Dino la sig ner mitt i vägen vid busshållplatsen och fy fan vad det var roligt!
Många bilar som körde förbi som undrade vad som hade hänt med honom.

Vi träffade på typ världens lägnsta kille på någon fest, 07.

Emil och jag 07!

in school 07!

Jag och emmorna 07:P

Ja jag kan ju bara fortsätta med bilder, men det får bli lite då och då istället:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Old pics!

2010-02-04 @ 22:36:09
Lämnade in min dator på laging för över en månad sedan, och fick tillbaka den igår:) Kul att alla bilder och allting är kvar! Sitter nu och kollar igenom lite olika gamla bilder. Snacka om nostalgi!


Emil och jag i stockholm för tre år sedan snart.

Emma och jag fulla och glada på malmöfestivalen 07 haha

Dino in school. I början av 2an! Den tiden då han hade på sig trenchcoat (eller hur det nu stavas)

Emma och Dino, också i början av 2an:D

Emma, pierre, emil och dino påväg till någon fest i svedala!

Dino la sig ner mitt i vägen vid busshållplatsen och fy fan vad det var roligt!
Många bilar som körde förbi som undrade vad som hade hänt med honom.

Vi träffade på typ världens lägnsta kille på någon fest, 07.

Emil och jag 07!

in school 07!

Jag och emmorna 07:P

Ja jag kan ju bara fortsätta med bilder, men det får bli lite då och då istället:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Old pics!

Lämnade in min dator på laging för över en månad sedan, och fick tillbaka den igår:) Kul att alla bilder och allting är kvar! Sitter nu och kollar igenom lite olika gamla bilder. Snacka om nostalgi!


Emil och jag i stockholm för tre år sedan snart.

Emma och jag fulla och glada på malmöfestivalen 07 haha

Dino in school. I början av 2an! Den tiden då han hade på sig trenchcoat (eller hur det nu stavas)

Emma och Dino, också i början av 2an:D

Emma, pierre, emil och dino påväg till någon fest i svedala!

Dino la sig ner mitt i vägen vid busshållplatsen och fy fan vad det var roligt!
Många bilar som körde förbi som undrade vad som hade hänt med honom.

Vi träffade på typ världens lägnsta kille på någon fest, 07.

Emil och jag 07!

in school 07!

Jag och emmorna 07:P

Ja jag kan ju bara fortsätta med bilder, men det får bli lite då och då istället:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0