Usch, inatt hade jag en mardröm!

Fy fan säger jag bara. Som de flesta vet så kämpar jag skiten med mitt hår. Det har verkligen varit världens sämsta kvalite och har försökt nu att få det bra igen, jag har klippt av det för en "ny början", kört med massvis med impackningar osv och det har verkligen hjälpt. Jag vill ha världens lägsta hår men det går inte direkt snabbt haha.. Alla i klassen i skolan vet om hur rädd jag är angående mitt hår och vill inte klippa balla frisyrer som de flesta vill. "oops nu har jag visst lugg, ajja det växer ut" haha jag hade gråtit sönder ifall jag hade gjort någonting sånt och sedan ångra mig.

Iallafall! Drömde att det kom en skitgrymm frisör till skolan. En sådan som har fått massvis med priser, jobbat på det bästa ställena och tjänat maaassor med pengar. Då fick jag chansen att han skulle klippa mig, vilket han gjorde. OCH HAN KLIPPA AV ALLT PÅ HUVUDET FÖRUTOM BAKHUVUDET!! Jag blev helt flintis på missa ställen och jag bröjade gråta framför honom och sprang in på toaletten i skolan, och det slutade med att jag gick runt med mössa hela tiden haha. USCH!!


Typ såhär fint blev det! Visst hade jag passat i det? NAAAT

Kommentarer
Postat av: m

HAHAHAHAHA jag döööööör

2010-02-27 @ 18:49:05
URL: http://taamilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Usch, inatt hade jag en mardröm!

2010-02-27 @ 13:22:41
Fy fan säger jag bara. Som de flesta vet så kämpar jag skiten med mitt hår. Det har verkligen varit världens sämsta kvalite och har försökt nu att få det bra igen, jag har klippt av det för en "ny början", kört med massvis med impackningar osv och det har verkligen hjälpt. Jag vill ha världens lägsta hår men det går inte direkt snabbt haha.. Alla i klassen i skolan vet om hur rädd jag är angående mitt hår och vill inte klippa balla frisyrer som de flesta vill. "oops nu har jag visst lugg, ajja det växer ut" haha jag hade gråtit sönder ifall jag hade gjort någonting sånt och sedan ångra mig.

Iallafall! Drömde att det kom en skitgrymm frisör till skolan. En sådan som har fått massvis med priser, jobbat på det bästa ställena och tjänat maaassor med pengar. Då fick jag chansen att han skulle klippa mig, vilket han gjorde. OCH HAN KLIPPA AV ALLT PÅ HUVUDET FÖRUTOM BAKHUVUDET!! Jag blev helt flintis på missa ställen och jag bröjade gråta framför honom och sprang in på toaletten i skolan, och det slutade med att jag gick runt med mössa hela tiden haha. USCH!!


Typ såhär fint blev det! Visst hade jag passat i det? NAAAT

Kommentarer

Postat av: m

HAHAHAHAHA jag döööööör

2010-02-27 @ 18:49:05
URL: http://taamilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Usch, inatt hade jag en mardröm!

Fy fan säger jag bara. Som de flesta vet så kämpar jag skiten med mitt hår. Det har verkligen varit världens sämsta kvalite och har försökt nu att få det bra igen, jag har klippt av det för en "ny början", kört med massvis med impackningar osv och det har verkligen hjälpt. Jag vill ha världens lägsta hår men det går inte direkt snabbt haha.. Alla i klassen i skolan vet om hur rädd jag är angående mitt hår och vill inte klippa balla frisyrer som de flesta vill. "oops nu har jag visst lugg, ajja det växer ut" haha jag hade gråtit sönder ifall jag hade gjort någonting sånt och sedan ångra mig.

Iallafall! Drömde att det kom en skitgrymm frisör till skolan. En sådan som har fått massvis med priser, jobbat på det bästa ställena och tjänat maaassor med pengar. Då fick jag chansen att han skulle klippa mig, vilket han gjorde. OCH HAN KLIPPA AV ALLT PÅ HUVUDET FÖRUTOM BAKHUVUDET!! Jag blev helt flintis på missa ställen och jag bröjade gråta framför honom och sprang in på toaletten i skolan, och det slutade med att jag gick runt med mössa hela tiden haha. USCH!!


Typ såhär fint blev det! Visst hade jag passat i det? NAAAT

Kommentarer
Postat av: m

HAHAHAHAHA jag döööööör

2010-02-27 @ 18:49:05
URL: http://taamilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0