Ursäkta för mitt utbrott igår

men det behövdes like craaazy. Träffade emma på en fika och sen gick det över. Kanske av en annan viss anledning också, hohoho..

Jag var uppe till 4 imorse, vilket jag inte har varit på ett sjukt bra tag. Inte sedan jag började skolan iallafall.. Låg och kollade på ett plastikkirurg-program som var sjukt nyttigt att se. Jag som alltid, i hela mitt liv enda sedan jag fattade vad en näsa var så har jag alltid velat operera den. Och jag har bestämt mig, det ska göras! Har kollat lite priser och så, och vill göra det på akademikliniken här i malmö. Visst det är mycket pengar, men jag behöver det!:) Är inte alls rädd för hur operationerna ser ut, för sen när man ser resultatet så är det såååååååå värt det.






Kommentarer
Postat av: Tessah

kikar in via mer-trafik

2010-02-26 @ 10:22:33
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Ursäkta för mitt utbrott igår

2010-02-24 @ 13:56:44

men det behövdes like craaazy. Träffade emma på en fika och sen gick det över. Kanske av en annan viss anledning också, hohoho..

Jag var uppe till 4 imorse, vilket jag inte har varit på ett sjukt bra tag. Inte sedan jag började skolan iallafall.. Låg och kollade på ett plastikkirurg-program som var sjukt nyttigt att se. Jag som alltid, i hela mitt liv enda sedan jag fattade vad en näsa var så har jag alltid velat operera den. Och jag har bestämt mig, det ska göras! Har kollat lite priser och så, och vill göra det på akademikliniken här i malmö. Visst det är mycket pengar, men jag behöver det!:) Är inte alls rädd för hur operationerna ser ut, för sen när man ser resultatet så är det såååååååå värt det.






Kommentarer

Postat av: Tessah

kikar in via mer-trafik

2010-02-26 @ 10:22:33
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Ursäkta för mitt utbrott igår

men det behövdes like craaazy. Träffade emma på en fika och sen gick det över. Kanske av en annan viss anledning också, hohoho..

Jag var uppe till 4 imorse, vilket jag inte har varit på ett sjukt bra tag. Inte sedan jag började skolan iallafall.. Låg och kollade på ett plastikkirurg-program som var sjukt nyttigt att se. Jag som alltid, i hela mitt liv enda sedan jag fattade vad en näsa var så har jag alltid velat operera den. Och jag har bestämt mig, det ska göras! Har kollat lite priser och så, och vill göra det på akademikliniken här i malmö. Visst det är mycket pengar, men jag behöver det!:) Är inte alls rädd för hur operationerna ser ut, för sen när man ser resultatet så är det såååååååå värt det.






Kommentarer
Postat av: Tessah

kikar in via mer-trafik

2010-02-26 @ 10:22:33
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0