snart två år sedan denna bilden togs och



Jag kommer såå väl ihåg när denna bilden togs. Jag och Li låg och solade. Jag kände mig så sjukt äcklig, ful och framförallt så jävla tjock. Ville verkligen inte vara med på bild, därför jag tittade bort och försökte skydda mig med mina händer.
Nu idag när jag tittar på bilden så vill jag bara tränga in mig i den och ge mig själv en jävla stor käftsmäll! Jag var perfekt. Idag kan jag verkligen sitta och titta tillbaka och på mig själv där och säga att jag såg perfekt ut.

Visst, jag mådde verkligen dåligt den sommaren. Festade dygnet runt för att dämpa mina känsor.. Jag åt ingenting nästan. Jag kände aldrig någon hunger och när jag väl gjorde det så dämpade jag det med ciggaretter. Tänk hur dålig energi kan påverka ens sett att se sig på sig själv. Det är helt sjukt!

Såhär vill jag se ut idag. Helt jävla perfekt.


Kommentarer
Postat av: Syster

Känner igen mig med hundra procent!! Det är alltid så, man är aldrig nöjd. När du är trettio kommer du se tillbaka på bilder från nu och tänka exakt samma sak. Du har utvecklats och blivit en kvinna älskade syster. När du kan acceptera det och din kropp, kommer en helt ny värld att öppna sig och du kommer känna att en stor tyngd har lyft från dina axlar. Du är vacker! Glöm inte det. Titta framåt och döm absolut inte dig själv på något vis. Det är då man mår dåligt.

Älskar dig.

2010-02-10 @ 23:19:10
Postat av: Anonym

FÖR DEN HAR JA TAGIT HAHAHA ;) NÄR JA HADE DOM ROSA SHORTSEN;) YEAH DE DY

2010-02-11 @ 15:46:02
Postat av: Madde

Emma; haha sry emma, men denna gången var det inte du:P Har kvar hela albumet och det var då jag och li låg och solade, senare kom du! inte den gången du hade dom rosa shortsen;) hahahha



Li; Tack, du är underbar min fina!! <3

2010-02-11 @ 16:26:12
URL: http://madeleineandren.blogg.se/
Postat av: filippez

haha sexigt ;)

2010-02-12 @ 13:19:31
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

snart två år sedan denna bilden togs och

2010-02-10 @ 22:36:53



Jag kommer såå väl ihåg när denna bilden togs. Jag och Li låg och solade. Jag kände mig så sjukt äcklig, ful och framförallt så jävla tjock. Ville verkligen inte vara med på bild, därför jag tittade bort och försökte skydda mig med mina händer.
Nu idag när jag tittar på bilden så vill jag bara tränga in mig i den och ge mig själv en jävla stor käftsmäll! Jag var perfekt. Idag kan jag verkligen sitta och titta tillbaka och på mig själv där och säga att jag såg perfekt ut.

Visst, jag mådde verkligen dåligt den sommaren. Festade dygnet runt för att dämpa mina känsor.. Jag åt ingenting nästan. Jag kände aldrig någon hunger och när jag väl gjorde det så dämpade jag det med ciggaretter. Tänk hur dålig energi kan påverka ens sett att se sig på sig själv. Det är helt sjukt!

Såhär vill jag se ut idag. Helt jävla perfekt.


Kommentarer

Postat av: Syster

Känner igen mig med hundra procent!! Det är alltid så, man är aldrig nöjd. När du är trettio kommer du se tillbaka på bilder från nu och tänka exakt samma sak. Du har utvecklats och blivit en kvinna älskade syster. När du kan acceptera det och din kropp, kommer en helt ny värld att öppna sig och du kommer känna att en stor tyngd har lyft från dina axlar. Du är vacker! Glöm inte det. Titta framåt och döm absolut inte dig själv på något vis. Det är då man mår dåligt.

Älskar dig.

2010-02-10 @ 23:19:10

Postat av: Anonym

FÖR DEN HAR JA TAGIT HAHAHA ;) NÄR JA HADE DOM ROSA SHORTSEN;) YEAH DE DY

2010-02-11 @ 15:46:02

Postat av: Madde

Emma; haha sry emma, men denna gången var det inte du:P Har kvar hela albumet och det var då jag och li låg och solade, senare kom du! inte den gången du hade dom rosa shortsen;) hahahha



Li; Tack, du är underbar min fina!! <3

2010-02-11 @ 16:26:12
URL: http://madeleineandren.blogg.se/

Postat av: filippez

haha sexigt ;)

2010-02-12 @ 13:19:31
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

snart två år sedan denna bilden togs och



Jag kommer såå väl ihåg när denna bilden togs. Jag och Li låg och solade. Jag kände mig så sjukt äcklig, ful och framförallt så jävla tjock. Ville verkligen inte vara med på bild, därför jag tittade bort och försökte skydda mig med mina händer.
Nu idag när jag tittar på bilden så vill jag bara tränga in mig i den och ge mig själv en jävla stor käftsmäll! Jag var perfekt. Idag kan jag verkligen sitta och titta tillbaka och på mig själv där och säga att jag såg perfekt ut.

Visst, jag mådde verkligen dåligt den sommaren. Festade dygnet runt för att dämpa mina känsor.. Jag åt ingenting nästan. Jag kände aldrig någon hunger och när jag väl gjorde det så dämpade jag det med ciggaretter. Tänk hur dålig energi kan påverka ens sett att se sig på sig själv. Det är helt sjukt!

Såhär vill jag se ut idag. Helt jävla perfekt.


Kommentarer
Postat av: Syster

Känner igen mig med hundra procent!! Det är alltid så, man är aldrig nöjd. När du är trettio kommer du se tillbaka på bilder från nu och tänka exakt samma sak. Du har utvecklats och blivit en kvinna älskade syster. När du kan acceptera det och din kropp, kommer en helt ny värld att öppna sig och du kommer känna att en stor tyngd har lyft från dina axlar. Du är vacker! Glöm inte det. Titta framåt och döm absolut inte dig själv på något vis. Det är då man mår dåligt.

Älskar dig.

2010-02-10 @ 23:19:10
Postat av: Anonym

FÖR DEN HAR JA TAGIT HAHAHA ;) NÄR JA HADE DOM ROSA SHORTSEN;) YEAH DE DY

2010-02-11 @ 15:46:02
Postat av: Madde

Emma; haha sry emma, men denna gången var det inte du:P Har kvar hela albumet och det var då jag och li låg och solade, senare kom du! inte den gången du hade dom rosa shortsen;) hahahha



Li; Tack, du är underbar min fina!! <3

2010-02-11 @ 16:26:12
URL: http://madeleineandren.blogg.se/
Postat av: filippez

haha sexigt ;)

2010-02-12 @ 13:19:31
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0