Schooool

Skolan idag gick superbra! Det blev först att rulla lite parmenen(som vanligt..) Sen kom det en kille från GHD som visade olika styling tångar, samt olika tekniker som man kan göra. Det var riktigt roligt faktiskt! Helt sjukt vad många olika sätt som finna stt göra med en helt vanlig plattång!

Han hade med sig två olika limited edtition sett, en som hette precious och den andra hette baby pink. Jag och de flesta valde presious. Så galet snygg och skitbra väska fick man till.
GHD verkade faktiskt sjukt bra! Så det ska bli kul. Madde i klassen provade en vågtecknik på mitt hår. Det blev jättefint!:)


Inte min bild, men här är iallafall kitet som jag beställde, DHG Precious.


Snygg va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Schooool

2010-02-01 @ 18:56:40
Skolan idag gick superbra! Det blev först att rulla lite parmenen(som vanligt..) Sen kom det en kille från GHD som visade olika styling tångar, samt olika tekniker som man kan göra. Det var riktigt roligt faktiskt! Helt sjukt vad många olika sätt som finna stt göra med en helt vanlig plattång!

Han hade med sig två olika limited edtition sett, en som hette precious och den andra hette baby pink. Jag och de flesta valde presious. Så galet snygg och skitbra väska fick man till.
GHD verkade faktiskt sjukt bra! Så det ska bli kul. Madde i klassen provade en vågtecknik på mitt hår. Det blev jättefint!:)


Inte min bild, men här är iallafall kitet som jag beställde, DHG Precious.


Snygg va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Schooool

Skolan idag gick superbra! Det blev först att rulla lite parmenen(som vanligt..) Sen kom det en kille från GHD som visade olika styling tångar, samt olika tekniker som man kan göra. Det var riktigt roligt faktiskt! Helt sjukt vad många olika sätt som finna stt göra med en helt vanlig plattång!

Han hade med sig två olika limited edtition sett, en som hette precious och den andra hette baby pink. Jag och de flesta valde presious. Så galet snygg och skitbra väska fick man till.
GHD verkade faktiskt sjukt bra! Så det ska bli kul. Madde i klassen provade en vågtecknik på mitt hår. Det blev jättefint!:)


Inte min bild, men här är iallafall kitet som jag beställde, DHG Precious.


Snygg va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0