Känner att jag behöver skriva av mig angående en sak.

Just nu känner man sig riktigt sviken av en vänn.
Hon känns nästan totalt bortglömd. Man hör ingenting ifrån henne osv. Antar att du vet vem du är!
 Ena stunden går det bra att klaga och hålla på om andra, medens nästa sekund så gör du precis samma sak. Jag hatar dubbelmoral!! Som baaara den! Jag har nästan gett upp för att visa initiativ och vara postetiv till att träffas för det verkar ju som om du skiter toootalt i det. Jag har värdesätt vår vänskap så jävla mycket men det känns bara riktigt onödigt i denna stund. En vänskap är som ett slags förhållande, och man ska ge tillbaka lika mycket som man får.

Tycker bara att det är synd! Som fan faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Neverstores svenska fanblogg

Hej !

Du verkar som en sån tjej som skulle tycka om att lyssna på ett av Sveriges bästa band ! Nämligen Neverstore som spelat ihop i 10 år och släppt tre skivor samt varit på turné i bl.a. Japan.

Intresserad?

Jag har fått ett tag sen skapat en blogg för just den här banden där jag skriver om deras liv, musiken och andra liknande band. Jag lägger även upp en massa bilder, videor och intervjuer.

Låter det kul?



Då ska du kika in bloggen och kanske även lägga den bland dina bokmärken !

Kram på dig !

2010-02-03 @ 12:55:22
URL: http://neverstorenews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Känner att jag behöver skriva av mig angående en sak.

2010-02-01 @ 19:08:42
Just nu känner man sig riktigt sviken av en vänn.
Hon känns nästan totalt bortglömd. Man hör ingenting ifrån henne osv. Antar att du vet vem du är!
 Ena stunden går det bra att klaga och hålla på om andra, medens nästa sekund så gör du precis samma sak. Jag hatar dubbelmoral!! Som baaara den! Jag har nästan gett upp för att visa initiativ och vara postetiv till att träffas för det verkar ju som om du skiter toootalt i det. Jag har värdesätt vår vänskap så jävla mycket men det känns bara riktigt onödigt i denna stund. En vänskap är som ett slags förhållande, och man ska ge tillbaka lika mycket som man får.

Tycker bara att det är synd! Som fan faktiskt.



Kommentarer

Postat av: Neverstores svenska fanblogg

Hej !

Du verkar som en sån tjej som skulle tycka om att lyssna på ett av Sveriges bästa band ! Nämligen Neverstore som spelat ihop i 10 år och släppt tre skivor samt varit på turné i bl.a. Japan.

Intresserad?

Jag har fått ett tag sen skapat en blogg för just den här banden där jag skriver om deras liv, musiken och andra liknande band. Jag lägger även upp en massa bilder, videor och intervjuer.

Låter det kul?



Då ska du kika in bloggen och kanske även lägga den bland dina bokmärken !

Kram på dig !

2010-02-03 @ 12:55:22
URL: http://neverstorenews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Känner att jag behöver skriva av mig angående en sak.

Just nu känner man sig riktigt sviken av en vänn.
Hon känns nästan totalt bortglömd. Man hör ingenting ifrån henne osv. Antar att du vet vem du är!
 Ena stunden går det bra att klaga och hålla på om andra, medens nästa sekund så gör du precis samma sak. Jag hatar dubbelmoral!! Som baaara den! Jag har nästan gett upp för att visa initiativ och vara postetiv till att träffas för det verkar ju som om du skiter toootalt i det. Jag har värdesätt vår vänskap så jävla mycket men det känns bara riktigt onödigt i denna stund. En vänskap är som ett slags förhållande, och man ska ge tillbaka lika mycket som man får.

Tycker bara att det är synd! Som fan faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Neverstores svenska fanblogg

Hej !

Du verkar som en sån tjej som skulle tycka om att lyssna på ett av Sveriges bästa band ! Nämligen Neverstore som spelat ihop i 10 år och släppt tre skivor samt varit på turné i bl.a. Japan.

Intresserad?

Jag har fått ett tag sen skapat en blogg för just den här banden där jag skriver om deras liv, musiken och andra liknande band. Jag lägger även upp en massa bilder, videor och intervjuer.

Låter det kul?



Då ska du kika in bloggen och kanske även lägga den bland dina bokmärken !

Kram på dig !

2010-02-03 @ 12:55:22
URL: http://neverstorenews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0