Just nu..

Emil kom hem hit för en liten stund sedan, men han och pappa åkte nästan direkt för att spela bandy ikväll. Jag och mamma håller på att fixa lite god kvällsfika som vi ska äta när dom kommer hem igen! Jag är sååååå sugen på kokt ägg. hohoho!

Idag hade vi förresten klippteknik i skolan. Kul med sjukt frustrerande! Man vill så mycket nu i början. Man vill kunna precis allt! Men det tar väldigt lång tid att gå igenom alla miljontals klipptekniker. Men sen blir det nog mycket lättare när man inte klipper på dockorna! Jag var så sur på mig själv att jag klantade till lite stuff i mörjan, sen blev humöret bara skit och man var så missnöjd. Men resultatet blev ändå bra!

Skriver inte mer ikväll, för då blir det mys med min fina. Jag ska försöka somna tidigt ikväll dessutom. Hade mardrömmar och hela köret inatt, tur låg bubbe bredvid mig. För det finns inget värre än att vakna upp ensam efter en hemsk mardröm!

Nej nu ska jag mysa lite med sophie sen ska jag hjälpa mamma med det sista!


Ha det bra:)
Pooosss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Just nu..

2010-02-15 @ 20:30:32

Emil kom hem hit för en liten stund sedan, men han och pappa åkte nästan direkt för att spela bandy ikväll. Jag och mamma håller på att fixa lite god kvällsfika som vi ska äta när dom kommer hem igen! Jag är sååååå sugen på kokt ägg. hohoho!

Idag hade vi förresten klippteknik i skolan. Kul med sjukt frustrerande! Man vill så mycket nu i början. Man vill kunna precis allt! Men det tar väldigt lång tid att gå igenom alla miljontals klipptekniker. Men sen blir det nog mycket lättare när man inte klipper på dockorna! Jag var så sur på mig själv att jag klantade till lite stuff i mörjan, sen blev humöret bara skit och man var så missnöjd. Men resultatet blev ändå bra!

Skriver inte mer ikväll, för då blir det mys med min fina. Jag ska försöka somna tidigt ikväll dessutom. Hade mardrömmar och hela köret inatt, tur låg bubbe bredvid mig. För det finns inget värre än att vakna upp ensam efter en hemsk mardröm!

Nej nu ska jag mysa lite med sophie sen ska jag hjälpa mamma med det sista!


Ha det bra:)
Pooosss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Just nu..

Emil kom hem hit för en liten stund sedan, men han och pappa åkte nästan direkt för att spela bandy ikväll. Jag och mamma håller på att fixa lite god kvällsfika som vi ska äta när dom kommer hem igen! Jag är sååååå sugen på kokt ägg. hohoho!

Idag hade vi förresten klippteknik i skolan. Kul med sjukt frustrerande! Man vill så mycket nu i början. Man vill kunna precis allt! Men det tar väldigt lång tid att gå igenom alla miljontals klipptekniker. Men sen blir det nog mycket lättare när man inte klipper på dockorna! Jag var så sur på mig själv att jag klantade till lite stuff i mörjan, sen blev humöret bara skit och man var så missnöjd. Men resultatet blev ändå bra!

Skriver inte mer ikväll, för då blir det mys med min fina. Jag ska försöka somna tidigt ikväll dessutom. Hade mardrömmar och hela köret inatt, tur låg bubbe bredvid mig. För det finns inget värre än att vakna upp ensam efter en hemsk mardröm!

Nej nu ska jag mysa lite med sophie sen ska jag hjälpa mamma med det sista!


Ha det bra:)
Pooosss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0