Jag just nu:P


Ligger i sängen nu med världens huvudvärk. Mitt rum ser ut som ett stort bombnedslag och det ligger en sushido påse nedanför min tv, vilket gör så att mina blickar rör sig dit hela tiden, vilken då leder till sushisuuug. Fy fan. Hade kunnat leva på bara sushi. När jag dör vill jag komma till sushihimeln. Jag vill bada i sushi. Jag vill dö i sushi. Omg kommer dö av att jag kommer drunkna i mitt eget dreggel just nu haha.


Jag har dessutom hittat en asbra sushi buffé! Det finns även kinamat och allt sånt där. Jag har inte hunnit käka där än, men emma och matilda var där igår och dom sa att det var gott:D
Jag måste dit imorgon!!! Kostar 89 kr och det är från 11-15.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Jag just nu:P

2010-02-11 @ 14:01:31


Ligger i sängen nu med världens huvudvärk. Mitt rum ser ut som ett stort bombnedslag och det ligger en sushido påse nedanför min tv, vilket gör så att mina blickar rör sig dit hela tiden, vilken då leder till sushisuuug. Fy fan. Hade kunnat leva på bara sushi. När jag dör vill jag komma till sushihimeln. Jag vill bada i sushi. Jag vill dö i sushi. Omg kommer dö av att jag kommer drunkna i mitt eget dreggel just nu haha.


Jag har dessutom hittat en asbra sushi buffé! Det finns även kinamat och allt sånt där. Jag har inte hunnit käka där än, men emma och matilda var där igår och dom sa att det var gott:D
Jag måste dit imorgon!!! Kostar 89 kr och det är från 11-15.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Jag just nu:P


Ligger i sängen nu med världens huvudvärk. Mitt rum ser ut som ett stort bombnedslag och det ligger en sushido påse nedanför min tv, vilket gör så att mina blickar rör sig dit hela tiden, vilken då leder till sushisuuug. Fy fan. Hade kunnat leva på bara sushi. När jag dör vill jag komma till sushihimeln. Jag vill bada i sushi. Jag vill dö i sushi. Omg kommer dö av att jag kommer drunkna i mitt eget dreggel just nu haha.


Jag har dessutom hittat en asbra sushi buffé! Det finns även kinamat och allt sånt där. Jag har inte hunnit käka där än, men emma och matilda var där igår och dom sa att det var gott:D
Jag måste dit imorgon!!! Kostar 89 kr och det är från 11-15.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0