Helgens trevligheter!

Gud vad jaghar segat med bloggandet!! Galet, det tråkiga är att när det väl har gått ett tag när man har skrivit någontigg sist så tar det ännu längre tid att få tummarn ur rumpallalalan och börja igen. Jag älskar att skriva här och tycker det är så skönt att skriva av mig, varesig det är någonting posetivt eller negativt.

Just nu har jag bara posetiva saker att skriva om iallafall:) Känner mig happyyyy.

I fredags var en riktigt lyckad kväll! Först åkte jag, dino och julia hem till emma där det blev vin och skojsigheter. Sen skulle vi dra på någont nytt uteställe, men det sket vi i, för det var inne på tunneln, och jag gillar inte den lokalen, Så vi drog in på chilli istället. Första gången jag var där och det var faktiskt sjukt kul! Visst det var bara typ småttingar men det gjorde faktiskt ingenting!

Vi dansade assen av oss och det var riktigt grymm musik! Vi glömde bort tiden och sen fick vi brottom för att dinos sista buss gick typ.

I  lördags blev det mys med sushi och lite annat skojsigheter (hahah;) omg!) hemma hos med med min fina emma. Vi är inte kloka vi!

Igår blev det mer mysmys och samma sak som vi gjorde i lördags, haha. Sen fick vi sug efter vin och det blev det! Drog fram en flaska till oss, senare gick vi hem till josse och jocke och efter det blev det lillatorg. SKOJ:D
Man borde fira söndagar istället för att deppa ner sig i dom.

Idag var det school, och jag mådde illa hela dagen. Men det  gick! Var inte alls snackasjuk och ville baaara hem till sängen. Men fick mycket gjort, vilket är sjukt bra!

SÅ var det med det:D hohoho

Det vinet var nog något av det godaste jag har druckit. Riktigt smarrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Helgens trevligheter!

2010-02-08 @ 20:58:52

Gud vad jaghar segat med bloggandet!! Galet, det tråkiga är att när det väl har gått ett tag när man har skrivit någontigg sist så tar det ännu längre tid att få tummarn ur rumpallalalan och börja igen. Jag älskar att skriva här och tycker det är så skönt att skriva av mig, varesig det är någonting posetivt eller negativt.

Just nu har jag bara posetiva saker att skriva om iallafall:) Känner mig happyyyy.

I fredags var en riktigt lyckad kväll! Först åkte jag, dino och julia hem till emma där det blev vin och skojsigheter. Sen skulle vi dra på någont nytt uteställe, men det sket vi i, för det var inne på tunneln, och jag gillar inte den lokalen, Så vi drog in på chilli istället. Första gången jag var där och det var faktiskt sjukt kul! Visst det var bara typ småttingar men det gjorde faktiskt ingenting!

Vi dansade assen av oss och det var riktigt grymm musik! Vi glömde bort tiden och sen fick vi brottom för att dinos sista buss gick typ.

I  lördags blev det mys med sushi och lite annat skojsigheter (hahah;) omg!) hemma hos med med min fina emma. Vi är inte kloka vi!

Igår blev det mer mysmys och samma sak som vi gjorde i lördags, haha. Sen fick vi sug efter vin och det blev det! Drog fram en flaska till oss, senare gick vi hem till josse och jocke och efter det blev det lillatorg. SKOJ:D
Man borde fira söndagar istället för att deppa ner sig i dom.

Idag var det school, och jag mådde illa hela dagen. Men det  gick! Var inte alls snackasjuk och ville baaara hem till sängen. Men fick mycket gjort, vilket är sjukt bra!

SÅ var det med det:D hohoho

Det vinet var nog något av det godaste jag har druckit. Riktigt smarrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Helgens trevligheter!

Gud vad jaghar segat med bloggandet!! Galet, det tråkiga är att när det väl har gått ett tag när man har skrivit någontigg sist så tar det ännu längre tid att få tummarn ur rumpallalalan och börja igen. Jag älskar att skriva här och tycker det är så skönt att skriva av mig, varesig det är någonting posetivt eller negativt.

Just nu har jag bara posetiva saker att skriva om iallafall:) Känner mig happyyyy.

I fredags var en riktigt lyckad kväll! Först åkte jag, dino och julia hem till emma där det blev vin och skojsigheter. Sen skulle vi dra på någont nytt uteställe, men det sket vi i, för det var inne på tunneln, och jag gillar inte den lokalen, Så vi drog in på chilli istället. Första gången jag var där och det var faktiskt sjukt kul! Visst det var bara typ småttingar men det gjorde faktiskt ingenting!

Vi dansade assen av oss och det var riktigt grymm musik! Vi glömde bort tiden och sen fick vi brottom för att dinos sista buss gick typ.

I  lördags blev det mys med sushi och lite annat skojsigheter (hahah;) omg!) hemma hos med med min fina emma. Vi är inte kloka vi!

Igår blev det mer mysmys och samma sak som vi gjorde i lördags, haha. Sen fick vi sug efter vin och det blev det! Drog fram en flaska till oss, senare gick vi hem till josse och jocke och efter det blev det lillatorg. SKOJ:D
Man borde fira söndagar istället för att deppa ner sig i dom.

Idag var det school, och jag mådde illa hela dagen. Men det  gick! Var inte alls snackasjuk och ville baaara hem till sängen. Men fick mycket gjort, vilket är sjukt bra!

SÅ var det med det:D hohoho

Det vinet var nog något av det godaste jag har druckit. Riktigt smarrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0