Hejhej på er!

Igår var det ju alla hjärtans dag. Jag och Josse hade åkt och handlat mat och allt annat tills kvällen, kul! Det blev väldigt lyckat faktiskt. Gott och mättande! Vi vill ge våra killar en mysigkväll och det blev det! Gott och mättande!

Till förrätt blev det toast med skagenröra, och sedan gräddfil, rödlök och rom. Hur gott som helst!
Huvudrätten blev färskpasta med kyckling, bacon, vitlök och en jättegod gräddsås!
Efterätten blev vitchokladmouse med hallon. Supergott!! Och allting såg så fint ut!:) Man borde lyxa till det med sånna här middagar oftare.

Min kamera är ju sönder, så jag trodde att vi kunde ta josses kamera, men hennes laddare var all gone! Såååå tråkigt. Fotade med min mobil men det blev bara förätten!



Till maten blev det gott vin för mig och josse, och sedan öl till killarna (såklart..)
Jag gjorde dessutom en jättegod drink av vin, sprite och jodgubbar. Bara att köra in allt i en mixer så blir det sååååå gott!

Efter middagen blev det film, The road.  Snacka om en nedstämd film!! Den var inte alls bra, för slutet var riktigt kasst.
Fick även en bukett med 10 rosor och sedan en ny tavla av min fina. Har tidigare fått en tavla av honom när jag fyllde år. En superfin på oss två. Men de nya tavlan var inte heeelt redo än så den får jag se snart:) I hope. Spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Hejhej på er!

2010-02-15 @ 20:17:39
Igår var det ju alla hjärtans dag. Jag och Josse hade åkt och handlat mat och allt annat tills kvällen, kul! Det blev väldigt lyckat faktiskt. Gott och mättande! Vi vill ge våra killar en mysigkväll och det blev det! Gott och mättande!

Till förrätt blev det toast med skagenröra, och sedan gräddfil, rödlök och rom. Hur gott som helst!
Huvudrätten blev färskpasta med kyckling, bacon, vitlök och en jättegod gräddsås!
Efterätten blev vitchokladmouse med hallon. Supergott!! Och allting såg så fint ut!:) Man borde lyxa till det med sånna här middagar oftare.

Min kamera är ju sönder, så jag trodde att vi kunde ta josses kamera, men hennes laddare var all gone! Såååå tråkigt. Fotade med min mobil men det blev bara förätten!



Till maten blev det gott vin för mig och josse, och sedan öl till killarna (såklart..)
Jag gjorde dessutom en jättegod drink av vin, sprite och jodgubbar. Bara att köra in allt i en mixer så blir det sååååå gott!

Efter middagen blev det film, The road.  Snacka om en nedstämd film!! Den var inte alls bra, för slutet var riktigt kasst.
Fick även en bukett med 10 rosor och sedan en ny tavla av min fina. Har tidigare fått en tavla av honom när jag fyllde år. En superfin på oss två. Men de nya tavlan var inte heeelt redo än så den får jag se snart:) I hope. Spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Hejhej på er!

Igår var det ju alla hjärtans dag. Jag och Josse hade åkt och handlat mat och allt annat tills kvällen, kul! Det blev väldigt lyckat faktiskt. Gott och mättande! Vi vill ge våra killar en mysigkväll och det blev det! Gott och mättande!

Till förrätt blev det toast med skagenröra, och sedan gräddfil, rödlök och rom. Hur gott som helst!
Huvudrätten blev färskpasta med kyckling, bacon, vitlök och en jättegod gräddsås!
Efterätten blev vitchokladmouse med hallon. Supergott!! Och allting såg så fint ut!:) Man borde lyxa till det med sånna här middagar oftare.

Min kamera är ju sönder, så jag trodde att vi kunde ta josses kamera, men hennes laddare var all gone! Såååå tråkigt. Fotade med min mobil men det blev bara förätten!



Till maten blev det gott vin för mig och josse, och sedan öl till killarna (såklart..)
Jag gjorde dessutom en jättegod drink av vin, sprite och jodgubbar. Bara att köra in allt i en mixer så blir det sååååå gott!

Efter middagen blev det film, The road.  Snacka om en nedstämd film!! Den var inte alls bra, för slutet var riktigt kasst.
Fick även en bukett med 10 rosor och sedan en ny tavla av min fina. Har tidigare fått en tavla av honom när jag fyllde år. En superfin på oss två. Men de nya tavlan var inte heeelt redo än så den får jag se snart:) I hope. Spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0