Godmorgon!

Jag vaknade vid 10 idag! Skönt att gå upp tidigt på söndagar faktiskt. Sen blev det god frukost med familjen. Fick enalla hjärtansdag present av mammi, chokladhjärtan:) gulligt!

Nu har jag precis duschat och ska snart börja göra mig iordning. Sen ska jag och josse åka med mamma för att handla lite tills ikväll. Jag och josse ska fixa ihop någonting riktigt bra och gott till våra killar ikväll. Säger inte nu vad det blir för någonting, men det kommer bli mysigt!

ojoj, nu blev jag väääldigt trött helt plötsligt. Nooo energi alls.

hoppas ni får en bra alla hjärtans dag! Pusss ♥
I år firar vi vår 4:de alla hjärtans dag tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Godmorgon!

2010-02-14 @ 11:39:49

Jag vaknade vid 10 idag! Skönt att gå upp tidigt på söndagar faktiskt. Sen blev det god frukost med familjen. Fick enalla hjärtansdag present av mammi, chokladhjärtan:) gulligt!

Nu har jag precis duschat och ska snart börja göra mig iordning. Sen ska jag och josse åka med mamma för att handla lite tills ikväll. Jag och josse ska fixa ihop någonting riktigt bra och gott till våra killar ikväll. Säger inte nu vad det blir för någonting, men det kommer bli mysigt!

ojoj, nu blev jag väääldigt trött helt plötsligt. Nooo energi alls.

hoppas ni får en bra alla hjärtans dag! Pusss ♥
I år firar vi vår 4:de alla hjärtans dag tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Godmorgon!

Jag vaknade vid 10 idag! Skönt att gå upp tidigt på söndagar faktiskt. Sen blev det god frukost med familjen. Fick enalla hjärtansdag present av mammi, chokladhjärtan:) gulligt!

Nu har jag precis duschat och ska snart börja göra mig iordning. Sen ska jag och josse åka med mamma för att handla lite tills ikväll. Jag och josse ska fixa ihop någonting riktigt bra och gott till våra killar ikväll. Säger inte nu vad det blir för någonting, men det kommer bli mysigt!

ojoj, nu blev jag väääldigt trött helt plötsligt. Nooo energi alls.

hoppas ni får en bra alla hjärtans dag! Pusss ♥
I år firar vi vår 4:de alla hjärtans dag tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0