wooorkworkwork

dagen gick rätt bra, blev klar med vissa saker så det känns skönt! Dessutom var det löning idag, så jävla underbart!!!! Nu får man mer energi för att jobba ännu mer.

Har precis pratat med emmamini i telefon i över en timme. Hon är såååå långt bort, vilket känns tråkigt i denna stund, saknar henne. Vi pratade om allting och det känns skönt att få prata ut. Speciellt när man känner sig deppig och ensam. Hon fick mig iallafall på myycket bättre humör, och det var supermys att prata!:) Tack för att du rindgde!!

Är ledig imorn, för en gångskull! Kommer inte ihåg när jag var ledig på en lördag sist, hohoh. Så denna helgen ska jag verkligen slappna av och samla ihop krafter.

Har inget mer att tillägga just nu. Ska måla naglarna, och sen blir det att glo på seinfeld! Förresten viste ni att i VARJE seinfeld avsnitt så visas stålmannen minst en gång. Igår lyckades jag hitta en liten stålmannengubbe på en hylla i en scen för första gången. kände mig skitstålt! Ska se efter om jag lyckas se det i kvällens avsnitt, vilket kan vara sjukt omöjligt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

wooorkworkwork

2009-09-26 @ 00:26:31
dagen gick rätt bra, blev klar med vissa saker så det känns skönt! Dessutom var det löning idag, så jävla underbart!!!! Nu får man mer energi för att jobba ännu mer.

Har precis pratat med emmamini i telefon i över en timme. Hon är såååå långt bort, vilket känns tråkigt i denna stund, saknar henne. Vi pratade om allting och det känns skönt att få prata ut. Speciellt när man känner sig deppig och ensam. Hon fick mig iallafall på myycket bättre humör, och det var supermys att prata!:) Tack för att du rindgde!!

Är ledig imorn, för en gångskull! Kommer inte ihåg när jag var ledig på en lördag sist, hohoh. Så denna helgen ska jag verkligen slappna av och samla ihop krafter.

Har inget mer att tillägga just nu. Ska måla naglarna, och sen blir det att glo på seinfeld! Förresten viste ni att i VARJE seinfeld avsnitt så visas stålmannen minst en gång. Igår lyckades jag hitta en liten stålmannengubbe på en hylla i en scen för första gången. kände mig skitstålt! Ska se efter om jag lyckas se det i kvällens avsnitt, vilket kan vara sjukt omöjligt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

wooorkworkwork

dagen gick rätt bra, blev klar med vissa saker så det känns skönt! Dessutom var det löning idag, så jävla underbart!!!! Nu får man mer energi för att jobba ännu mer.

Har precis pratat med emmamini i telefon i över en timme. Hon är såååå långt bort, vilket känns tråkigt i denna stund, saknar henne. Vi pratade om allting och det känns skönt att få prata ut. Speciellt när man känner sig deppig och ensam. Hon fick mig iallafall på myycket bättre humör, och det var supermys att prata!:) Tack för att du rindgde!!

Är ledig imorn, för en gångskull! Kommer inte ihåg när jag var ledig på en lördag sist, hohoh. Så denna helgen ska jag verkligen slappna av och samla ihop krafter.

Har inget mer att tillägga just nu. Ska måla naglarna, och sen blir det att glo på seinfeld! Förresten viste ni att i VARJE seinfeld avsnitt så visas stålmannen minst en gång. Igår lyckades jag hitta en liten stålmannengubbe på en hylla i en scen för första gången. kände mig skitstålt! Ska se efter om jag lyckas se det i kvällens avsnitt, vilket kan vara sjukt omöjligt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0