Varför är choklad så jävla gott???

Jag älskar verkligen choklad, i alla former. Det är jag knappast ensam om,framförallt inte när det kommer till tjejer! Vad är egentligen grejen med tjejer och choklad? Det måste vara något hormonellt, eftersom man ofta blir ännu mer sugen när man har ägglossning eller mens..

Vad är grejjen med tjejer och choklad egentligen? Om jag är riktigt sugen och inte har choklad eller inte kan köpa det så blir jag helt galen! Jag blir på ett sådant sjukt humör!!

Men ja,  jag är extrem! Kanske därför jag inte får upp mina jeans längre än till låren nu. Deppigt.. Råbantning för min del framöver...
Hur det går vet jag inte, klarar jag mig utan choklad? knappast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Varför är choklad så jävla gott???

2009-09-18 @ 00:20:19

Jag älskar verkligen choklad, i alla former. Det är jag knappast ensam om,framförallt inte när det kommer till tjejer! Vad är egentligen grejen med tjejer och choklad? Det måste vara något hormonellt, eftersom man ofta blir ännu mer sugen när man har ägglossning eller mens..

Vad är grejjen med tjejer och choklad egentligen? Om jag är riktigt sugen och inte har choklad eller inte kan köpa det så blir jag helt galen! Jag blir på ett sådant sjukt humör!!

Men ja,  jag är extrem! Kanske därför jag inte får upp mina jeans längre än till låren nu. Deppigt.. Råbantning för min del framöver...
Hur det går vet jag inte, klarar jag mig utan choklad? knappast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Varför är choklad så jävla gott???

Jag älskar verkligen choklad, i alla former. Det är jag knappast ensam om,framförallt inte när det kommer till tjejer! Vad är egentligen grejen med tjejer och choklad? Det måste vara något hormonellt, eftersom man ofta blir ännu mer sugen när man har ägglossning eller mens..

Vad är grejjen med tjejer och choklad egentligen? Om jag är riktigt sugen och inte har choklad eller inte kan köpa det så blir jag helt galen! Jag blir på ett sådant sjukt humör!!

Men ja,  jag är extrem! Kanske därför jag inte får upp mina jeans längre än till låren nu. Deppigt.. Råbantning för min del framöver...
Hur det går vet jag inte, klarar jag mig utan choklad? knappast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0