tjenis penis!

Har varit lite off på att skriva. Har haft mycket för mig, och min dator fungerar inte riktigt som den ska heller. Hata.

Iförrigår följde jag med min lillasyster på simskola sen tog jag bussen till emil. Kom hem igårkväll för att sedan ta mig upp tidigt idag på morgonen inför ännu en jobbdag.
Det gick rätt bra idag på jobbet, hade mycket att göra för en gångs skull, skönt! Slipper man bara stå och glo typ! Efter jobbet hade jag brottom till frisören och satt där till i ungefär två och en halv timme, resultatet blev helt okej. Inte supernöjd men klart mycket bättre än tidigare. Fixade bara utväxten lite och fick en speciell inpackning!

Efter frisören gick jag och träffade min kissekattemma en stund, mysigt:D Satt och snacka och bolma!

Och nu är jag ÄNTLIGEN hoome again! Skönt. Kommer sooova så gott, och jag är dessutom ledig imorgon!!! SOVA LÄNGE!! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

tjenis penis!

2009-09-10 @ 22:30:36
Har varit lite off på att skriva. Har haft mycket för mig, och min dator fungerar inte riktigt som den ska heller. Hata.

Iförrigår följde jag med min lillasyster på simskola sen tog jag bussen till emil. Kom hem igårkväll för att sedan ta mig upp tidigt idag på morgonen inför ännu en jobbdag.
Det gick rätt bra idag på jobbet, hade mycket att göra för en gångs skull, skönt! Slipper man bara stå och glo typ! Efter jobbet hade jag brottom till frisören och satt där till i ungefär två och en halv timme, resultatet blev helt okej. Inte supernöjd men klart mycket bättre än tidigare. Fixade bara utväxten lite och fick en speciell inpackning!

Efter frisören gick jag och träffade min kissekattemma en stund, mysigt:D Satt och snacka och bolma!

Och nu är jag ÄNTLIGEN hoome again! Skönt. Kommer sooova så gott, och jag är dessutom ledig imorgon!!! SOVA LÄNGE!! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

tjenis penis!

Har varit lite off på att skriva. Har haft mycket för mig, och min dator fungerar inte riktigt som den ska heller. Hata.

Iförrigår följde jag med min lillasyster på simskola sen tog jag bussen till emil. Kom hem igårkväll för att sedan ta mig upp tidigt idag på morgonen inför ännu en jobbdag.
Det gick rätt bra idag på jobbet, hade mycket att göra för en gångs skull, skönt! Slipper man bara stå och glo typ! Efter jobbet hade jag brottom till frisören och satt där till i ungefär två och en halv timme, resultatet blev helt okej. Inte supernöjd men klart mycket bättre än tidigare. Fixade bara utväxten lite och fick en speciell inpackning!

Efter frisören gick jag och träffade min kissekattemma en stund, mysigt:D Satt och snacka och bolma!

Och nu är jag ÄNTLIGEN hoome again! Skönt. Kommer sooova så gott, och jag är dessutom ledig imorgon!!! SOVA LÄNGE!! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0